آموزش و پژوهش
1401/6/29 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در نشست روسای مراکز و واحد استان خبر داد:
کلاس های دانشگاه در ترم جدید به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار می شود
نشست روسای مراکز و واحدها دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور ریاست محترم استان، معاونین و مدیران ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست ضمن خوشامدگویی به پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد امسال دانشگاه اظهار داشت: با شروع سال جدید تحصیلی و همچنین حضور دانشجویان جدیدالورود زنده نگه داشتن امید در ذهن جوانان یکی از وظایف کلیدی ما در دانشگاه بوده و اقدامات مناسبی باید در این زمینه به خصوص مسائل فرهنگی در مراکز و واحدها صورت پذیرد. 

دکتر افشین مهر همچنین درباره نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه پیام نور استان تهران در نیمسال اول تحصیلی گفت: کلاس های دانشگاه پیام نور استان در ترم پاییز به صورت حضوری و همچنین مجازی برگزار می شود به صورتی که اگر درسی به حد نصاب رسید کلاس ها به صورت حضوری و اگر حد نصاب کامل نشد کلاس ها به صورت مجازی و در بستر سامانه آموزشی الکترونیکی استان (lms) برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران همچنین ادامه داد: فرایند انتقال ساختمان مرکز تهران شمال به تهران شرق شروع شده است و با توجه به وسعت دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، این ساختمان پاسخگوی نیاز هر دو مرکز خواهد بود. 

وی همچنین به بحث درآمدهای غیرشهریه ای تاکید داشت و افزود: با توجه به کاهش دانشجو باید درآمدهای غیرشهریه ای دانشگاه مانند آموزش های آزاد و همچنین توسعه شرکت های دانش بنیان در صدر برنامه های مراکز و همچنین اعضای محترم اعم از علمی و یاوران علمی قرار گیرد. 

در این نشست دکتر آخوندی معاون آموزشی و پژوهشی استان بر برنامه ریزی های آموزشی برای شروع ترم جدید و همچنین برنامه ریزی مناسب برای تشکیل و اجرای کمیته های استقبال تاکید کرد همچنین دکتر محمدرضاخانی معاون اجرائی استان از آمادگی این معاونت برای حل مسائل اجرائی مراکز خبر داد.

لازم به ذکر است که در این نشست نیز روسای مراکز و واحدها به طرح دغدغه ها، ارائه پیشنهادات و راهکارهای خود پرداختند.
 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir