برگزیده‌ها
1400/9/29 دوشنبه
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران در اولین نشست کاری خود مطرح کرد؛
حمایت از ایده های کارکنان در زمینه درآمدزایی تا تقویت جایگاه دانشگاه
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران در نشست با معاونین، مدیران و کارکنان ستاد استان گفت: از امروز همکاری و همدلی بین تمام بخش های مجموعه استان تهران را سرلوحه و شعار خود قرار می دهیم و تلاش خود را جهت تقویت جایگاه دانشگاه به کار می بریم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ امروز دوشنبه مورخ 1400/9/29 دکتر وحید افشین مهر؛ سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران در اولین روز کاری خود طی نشستی با معاونین، مدیران و کارکنان ستادی استان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر افشین مهر در جمع کارکنان ستادی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با توجه به آموزش های سراسری خود توانسته آموزش برای همگان را پیاده سازی نماید و سطح علم و دانش، دانش آموختگان ما در دور افتاده ‌ترین نقطه کشور تا شهرهای بزرگ تفاوت چندانی ندارد. طبق آمار بیش از 30% دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سراسری پذیرفته می شوند.

وی با اشاره به اثر همکاری بر عملکرد سیستم افزود: همه ما اعضا یک خانواده هستیم از امروز همکاری و همدلی بین تمام بخش های مجموعه استان تهران را سرلوحه و شعار خود قرار می دهیم، با نظم و انضباط در امور، گردش کار مناسب و با ترویج روحیه نشاط تلاش خود را جهت تقویت جایگاه دانشگاه به کار می بریم و با ارتقاء سطح خدمات، افزایش رضایت دانشجویان، اساتید و کارکنان را که سرمایه اصلی دانشگاه هستند شاهد باشیم.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود گفت: شرایط موجود برای همگان مسایل و مشکلاتی را ایجاد کرده است اینجانب تمام سعی و تلاش خود را جهت ایجاد راهی برای کاهش این مسائل و تقدیر از زحمات کارکنان استان تهران به کار خواهم گرفت. در این راستا ازنظرات، پیشنهادات و ایده های قابل اجرای همه کارکنان در زمینه درآمدزایی و ارتقاء جایگاه دانشگاه استقبال می نمایم.

در پایان دکتر افشین مهر از کارکنان ستاد خواست ضمن معرفی خود و شرح فعالیتی که انجام می دهند، نقطه نظرات، مسائل و پیشنهادات خود را در زمینه مسائل و مشکلات موجود جهت بهبود روند امور ارائه نمایند.

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir