فرهنگی
1399/11/11 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران؛
در اختتامیه جشنواره ملی «دل نوشته های من و نهج البلاغه»دانشگاه پیام نور گفت: جامعه ما تشنه فرهنگ ناب نهج البلاغه است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در آئین اختتامیه جشنواره ملی «دل نوشته های من و نهج البلاغه»دانشگاه پیام نور گفت: جامعه ما تشنه فرهنگ ناب نهج البلاغه و آموزه های آن است، جوانان ما مشتاق آشنایی با سیره امام علی (ع) هستند و ما باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ 
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در آئین اختتامیه جشنواره ملی «دل نوشته های من و نهج البلاغه» ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و سال روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: اولین دوره این جشنواره در سه بخش خطب، نامه ها و حکمت های امیرالمومنین علی (ع) به میزبانی استان تهران برگزار شد.
دبیر اجرایی جشنواره ادامه داد: به رغم شیوع کرونا در کشور و محدودیت های ناشی از آن، این جشنواره اقبال خوبی از سوی دانشجویان داشته استابتدای امر قرار بود جشنواره در سطح دانشگاه های پیام نور برگزار شد، اما با درخواست هایی که از دانشجویان سایر دانشگاه ها داشتیم تصمیم بر این شد تا به صورت ملی و برای دانشگاه های کل کشور برگزار شود
وی افزود: آثار دریافتی به دبیرخانه جشنواره از دانشگاه های پیام نور 12 استان، دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات غیرانتفاعی و ... در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین دکتری بود از نکات جالب توجه دریافت آثار دانشجویان در رشته های مختلف همچون کشاورزی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و ... بود که نشانگر علاقه جوانان ما به نهج البلاغه است.
دکتر بخشی خانیکی خاطر نشان کرد: جامعه ما تشنه فرهنگ ناب نهج البلاغه و آموزه های آن است، جوانان ما مشتاق آشنایی با سیره امام علی (ع) هستند و ما باید در این زمینه بیشتر کار کنیم.
گفتنی است؛ صبح امروز شنبه مورخ 11 بهمن 1399 آئین اختتامیه جشنواره ملی «دل نوشته های من و نهج البلاغه» دانشگاه پیام نور به میزبانی استان تهران به صورت ویدئوکنفرانس در سطح دانشگاه های پیام نور کشور و همچنین پخش زنده در لایو آپارات و اینستاگرام برگزار شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir