اخبار
1399/11/28 سه‌شنبه
دانشگاه پیام نور تهران جنوب با همکاری اتاق بازرگانی ایران – استرالیا برگزار کرد؛
وبینار بازارکار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها، درس هایی از کشور استرالیا
وبینار آموزشی – مهارتی " بازارکار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها ، درس هایی از کشور استرالیا" با ارائه دکتر حمیدرضا مناقبی رئیس اتاق بازرگانی ایران – استرالیا و تحت پوشش شبکه اتاق بازرگانی ایران در دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار شد .
دکتر حمیدرضا مناقبی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا در وبینار «بازار کار برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه ها؛ درس های از کشور استرالیا» برای دانشجویان دانشگاه پیام نور سخنرانی کرد.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا اظهار داشت:امیدوارم دهه آینده دهه ای پر از نشاط، پر از امید و پر از سازندگی داشته باشیم .ملت ایران انواع شیطنت ها و انواع دشمنی ها و مصائب را در این چهل سال با مقاومت پشت سر گذاشت. 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ماهیت استقلال طلبانه و ماهیت توان افزایی ملی داشت . اما دشمنان با جنگ تحمیلی ، ترور ها و خباثت های فراوان علیه ملت ایران سعی کردند که ملت ایران را از مسیر سازندگی و بالندگی دور نگه دارند اما نسل های مختلف دست به دست هم دادند تا با مقاومت حداکثری میهن اسلامی آباد و سرفراز باشد .امیدوارم با بینش صحیح و تلاش و کوشش در صحنه بین المللی ملت ایران بدرخشد.
دکتر مناقبی با اشاره به اینکه اختلال و تغییر ایجاد شده بر اساس بحران کرونا covid-19 تغییرات جدی در کسب و کارها ایجاد کرده است به دانشجویان توصیه کرد: در خصوص بهره‌گیری از انقلاب فراگیر دیجیتال در دنیا و ایده های استارتاپ برای اشتغالزایی و‌ کارآفرینی و‌ داشتن روحیه ی نشاط و امید نقش مهمی در کارآفرینی و ایجاد اشتغال داشته باشند  .
وی آمادگی اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا را برای همکاری با مرکز کارآفرینی دانشگاه پیام نور در راستای برگزاری وبینار های آموزشی توانمندسازی دانشجویان برای ورود به بازار کسب و کارهای تجاری و بین المللی اعلام نمود.
همچنین در حاشیه این وبینار سعید جمالی رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری GB  عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و استرالیا و بنیانگذار -Founder - استارتاپ های آموزشی با شعار _ Training For All آموزش برای همه و شعار _ Jobs For All شغل برای همه برای ارائه خدمات به اساتید و دانشجویان اعلام آمادگی نمود .

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir