آموزش مجازی
1400/2/16 پنجشنبه
سامانه پاسخگویی غیرحضوری دانشگاه پیام نور استان تهران
سامانه ثبت درخواست راه ارتباط مستقیم و غیرحضوری با کارشناسان/ تسهیل در پاسخگویی و پیگیری امور دانشجویان
سامانه ثبت درخواست راه ارتباطی دانشجویان با کارشناسان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران است که موجب تسهیل در روند امور آموزشی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران؛ سامانه ثبت درخواست به نشانی srm.tpnu.ac.ir سامانه ای است که موجب تسهیل ارتباط دانشجویان با کارشناسان و تسریع در مطرح کردن مسائل و مشکلات آموزشی و دریافت پاسخ شده است.

در این مطلب می خواهیم با این سامانه بیشتر آشنا می شویم. 

دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور استان تهران با مراجعه به نشانی http://srm.tpnu.ac.ir مشکلات آزمون های پایان ترم، سوالات و امور آموزشی مانند امور کلاس، درخواست نامه، تعیین جبرانی، تغییر رمز گلستان و ... را به طور مستقیم برای کارشناس مرکز یا واحد محل تحصیل ارسال نمایند، کارشناسان درخواست ها را در کوتاه ترین زمان بررسی نموده و پاسخ آن را در همین سامانه ارسال می نمایند.

- هنگام ثبت درخواست اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، شماره تماس، شماره دانشجویی، رشته و مقطع تحصیلی را حتما قید نمایید.
- جهت تسریع در روند بررسی درخواست را مختصر، مفید، واضح به همراه مدارک لازم ارسال فرمایید.  
-اگر دانشجوی مهمان هستید در درخواست قید شود.

 نحوه پیگیری درخواست:
پس از ثبت درخواست در سامانه یک شماره پیگیری (شماره تیکت) برای آن صادر می شود. در مراجعات بعدی به سامانه از طریق این شماره دانشجو می تواند روند بررسی درخواست یا پاسخ را مشاهده نمایید.

نکته مهم- هنگام ثبت نام به نحوه تایپ اعداد دقت فرمایید، در غیر این صورت برای ورود مجدد به سیستم با خطا مواجه می شوید. ( هنگام ورود اطلاعات، اعداد را به هر صورتیکه تایپ نمودید( فارسی و یا انگلیسی) در مراجعات بعدی نیز باید مطابق همان فرمت اولیه مشخصات وارد شود. )

-بدلیل حجم بالای درخواست ها، ممکن است پاسخ یک تا دو روزکاری بعد ارسال شود، از شکیبایی شما سپاسگزاریم.

-این سامانه همیشه در دسترس دانشجویان استان تهران است، چه زمان حال که ایام دورکاری است و چه بعدا که دانشگاه به طور کامل به فعالیت خود برمی‌گردد.

🟣با ارسال این مطلب برای دوستانتان ما را در امر اطلاع رسانی یاری نمایید.

آگاهی از اخبار ما                                                                                                                                                              https://b2n.ir/tpnu13 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir