اخبار
1397/2/10 دوشنبه
همایش ارتباط موثر
همایش چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار شد

 در آستانه گرامیداشت روز استاد، دفتر آموزش های آزاد دانشگاه با همکاری مدیریت فرهنگی، همایشی با عنوان " ارتباط موثر " یا " چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم" برگزار نمودند.

    در این همایش که در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه و با حضور دانشجویان رشته های گوناگون تحصیلی و نیز اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد، دکتر بابایی فرد ضمن برشمردن شیوه های علمی و آکادمیک، نحوه صحیح ارتباط گیری، آسیب ها و چالش های شیوه برقراری ارتباط موثر و پویا را در گروه های دوستی، اجتماعی و خانوادگی مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی همچنین با اشاره به لزوم شناخت روحیات افراد گوناگون برای برقراری ارتباط صحیح، ریشه بسیاری از ناملایمات و تنش های اجتماعی را در عدم شناخت این موضوع و نیز عدم توجه کافی به کنش ها و واکنش های رفتاری افراد عنوان نمود.

دکتر بابایی فرد پس از برشمردن تیپ های شخصیتی افراد در برخوردهای اجتماعی و اشاره به برخی خصوصیات برجسته این تیپ ها، شناخت نادرست و ناکافی این خصوصیت ها را به عنوان یکی ازعلل بروز آسیب های اجتماعی و رفتاری دانست.

    در پایان این نشست، حاضران ادامه این سلسله مباحث  را خواستار شدند و مقرر شد، جلسات بعدی از سوی دفتر آموزش های آزاد، برنامه ریزی و اعلام گردد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir