اخبار
1397/2/23 یکشنبه
انتخاب کتاب فرهنگی سال دانشجویی
کتاب کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی تالیف دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند به عنوان کتاب فرهنگی سال دانشجویی انتخاب شد

 

کتاب "کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی" تالیف حوریه خدائی در آئین ملی برگزیدگان دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان سال۹۷؛  رتبه دوم حوزه ی اخلاقی و تربیتی را به دست آورد.

دکترمهدی یدالهی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با اعلان این خبر گفت :کتاب کاربرد اصول فقه در حقوق مدنی تالیف خانم حوریه خدائی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی حقوق این دانشگاه در مراسمی که در دانشگاه تهران با حضور ریاست و معاونان دانشگاه و جمعی از مسوولان کشوری برگزار شد، به عنوان کتاب فرهنگی سال دانشجویی انتخاب و باعث افتخار دانشگاه وشهرستان درحوزه ی فرهنگی و علوم انسانی شد.

حوریه خدایی دانشجوی مقطع کارشناسی رشته ی حقوق دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز در مورد نقاط متمایز این اثر که باعث کسب عنوان رتبه دوم برگزیده جشنواره شده است، گفت:دراین اثر تلاش شده تا موضوعات اصول فقه به روشی ساده و قلمی روان بیان گردد تا هرچه بیشتر و بهتر مورد توجه واستفاده مخاطبان قرارگیرد.

حوریه خدایی درادامه بر اهتمام این اثر بر بیان آرای مشهور اشاره کرد و گفت:در این کتاب بر اختلاف نظر بزرگان وصاحب نظران پرداخته نشده و تلاش بر بیان آراء مشهور است تادانشجویان بتوانندکلیات مباحث رابه آسانی دریافت نمایند.

وی افزود:در این اثر برای هر مسئله ی اصولی، مثالی از عرف و یا قوانین مدنی آورده شده است تامیزان ارتباط این علم با حقوق و اهمیت کاربرد آن مورد توجه قرار گیرد و دانشجویان این رشته بتوانند براحتی قوانین مدنی را با مسائل اصول فقه تطبیق نمایند.

مهدی یدالهی در خصوص دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان گفت:این مراسم در دانشگاه تهران با حضور ریاست و معاونان دانشگاه و جمعی از مسیولان کشوری برگزار شد و به معرفی و نمایش آثار برتر و برگزیده ی فرهنگی دانشجویان کشور درطی یک سال پرداخت.

 

 

 

 

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir