مراکز و واحدها
1400/5/10 یکشنبه
درخشش دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران در کاپ اروپایی ترای‌اتلون
محمد حسین طیبی دانشجوی دانشگاه پیام نور استان تهران- مرکز پرند مقام پنجم مسابقات کاپ اروپایی ترای‌اتلون بالیکسیر ترکیه را به نام کشورمان ثبت کرد
ملی‌پوش تیم جوانان ترای‌اتلون ایران با قرار گرفتن در بین ۵ ورزشکار برتر کاپ اروپایی بالیکسیر ترکیه و ثبت بهترین رکورد در بخش دویدن، در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی از خود به جا گذاشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان تهران و به نقل از فدراسیون ترای‌اتلون؛ محمد حسین طیبی ورزشکار تیم ملی جوانان ایران با قرار گرفتن در بین ۵ ورزشکار برتر کاپ اروپایی بالیکسیر ترکیه و ثبت بهترین رکورد در بخش دویدن در بین همه ورزشکاران نخبه از سراسر جهان و قرار گرفتن در جایگاهی بالاتر از قهرمان آسیا سال ۲۰۱۹ از کشور قزاقستان و ورزشکاران تیم میزبان، نشان داد که با کشف استعدادهای ناب و سرمایه گذاری و پرورش اصولی آن ها می توان در ورزش های پایه که در کشورهای توسعه یافته سال هاست مورد توجه و حمایت است، سهم خواهی نمود.

اهمیت کسب این نتیجه به دلیل حضور اکثر ورزشکاران نخبه اروپایی است و این در حالی است که اروپا به عنوان مهد مدعیان ترای‌اتلون در جهان و المپیک محسوب می شود و نتایج المپیک توکیو هم گواه این موضوع است.

طیبی که تنها نماینده کشورمان در این مسابقات بود، برای کسب این عنوان ارزشمند با ۲۸ ورزشکار شاخص و عنوان دار از ۱۰ کشور جهان به رقابت پرداخت و با ثبت زمان ۵۸:۰۵ عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داد. 

 بدین ترتیب محمدحسین طیبی جوان آینده دار ترای‌اتلون کشورمان با شایستگی موفق شد برای اولین بار در یک کاپ معتبر اروپایی کشورمان را صاحب عنوان ارزنده و تحسین برانگیز پنجم نماید.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir