اداری و مالی
1397/7/7 شنبه
مهندس محمد حسین مقیمی؛ استاندار تهران
دانشگاه پیام نور، دانشگاهی دولتی با شهریه پایین است

.

 

دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با مهندس محمد حسین مقیمی؛ استاندار تهران دیدار کرد.

در این دیدار که دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران و دکتر عامری سیاهویی؛ رییس دانشگاه پیام نور ری نیز حضور داشتند، گزارش مبسوطی از وضعیت آموزشی، پژوهشی، عمرانی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران ارائه شد.

استاندار تهران در این دیدار پس از گزارش مسوولان دانشگاه پیام نور استان تهران، دانشگاه پیام نور را دانشگاه دولتی خواند که با شهریه پایین اداره می شود.

مهندس محمد حسین مقیمی برگزاری آزمون های پایان هر نیمسال تحصیلی دانشگاه پیام نور را نقطه قوت این دانشگاه دانست و شرایط یکسان در برگزاری آزمون های یکپارچه این دانشگاه را که مانند  آزمون های سراسری، همزمان در سرتاسر کشور و مراکز دانشگاهی متعدد در اقصی نقاط کشور برگزار می شود، از توانمندی های برجسته این دانشگاه خواند.

استاندار تهران با تایید نظام آموزشی دانشگاه پیام نور، کیفیت آموزشی و بالا بودن سطح آموزشی دانشجویان را گامی موثر در اداره کشور به دست آینده سازان ایران خواند و حفظ این سرمایه های ارزشمند را حفظ انقلاب و نظام دانست.

دکتر بخشی خانیکی نیز در ادامه با بیان موفقیت های دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در آزمون های استخدامی و آزمون های سراسری مقاطع تحصیلات تکمیلی اظهار داشت:همه تلاش مسوولان دانشگاه پیام نور، رضایتمندی دانشجو و حفظ کیفیت آموزشی دانشگاه است.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست خواستار  هماهنگی فرمانداران در اهتمام به رفع  مشکلات مربوط به مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران شد و در این خصوص توافقاتی صورت گرفت.





 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر