اخبار
1398/10/9 دوشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ملی و دینی نهم دی، پیامی صادر کرد.
پیام دکتر غلامرضا بخشی خانیکی به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه

.

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسۀ بی‎نظیر و عظیم نهم دی ماه که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام «روز بصیرت و میثاق ملت ایران با ولایت» ثبت شده است، زیباترین و باشکوه‌ترین تجلی بصیرت دینی ملت ایران و خط بطلانی بر ترفندهای دشمنان بود.
 همان‎گونه که مقام معظم رهبری فرمودند که روز نهم دی برخواسته از بصیرت است، ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود در روز ٩ دی ماه سال ١٣٨٨ضمن تجدید بیعت تاریخی با ولایت فقیه و ارزش‎های اصیل انقلاب اسلامی، به همه دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کردند پای این انقلاب شکوهمند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‎اند و مقابل براندازی و هرگونه توطئه چینی داخلی و خارجی مقتدرانه می‌ایستند.
حماسۀ مردم در نهم دی  1388، حامل این پیام بود که دست قدرت الهی و روح حسین بن علی علیه السلام، و روح ایمان و تعهد مردم بصیر و انقلابی ایران همیشه مانع از ایجاد نفوذ و فتنه و براندازی نظام اسلامی می شود.
بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست، همچنان که خلق حماسۀ نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست، اما برخی از معاندان و باقی مانده‌های جریان فتنه می‌خواهند فتنه 88 را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه‌ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.

اینجانب ضمن گرامی‎داشت حماسۀ ماندگار  نهم دی، از جامعه دانشگاهی بویژه تشکل ها و دانشجویان عزیز می خواهم با نصب العین قراردادن فرمایشات حکیمانه و عالمانۀ رهبر معظم انقلاب و با بصیرت‎افزایی، همواره ضمن بیان مطالبات قانونی خود در صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه های گوناگون، با حفظ اتحاد و انسجام، فرصت دست اندازی و سوءاستفاده را به معاندان این مرز و بوم ندهند.
 
 
                                                                       غلامرضا بخشی خانیکی
                                                                  رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر