اخبار
1398/10/7 شنبه
بازدید دکتر بخشی خانیکی از حوزه های امتحانی
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از حوزه های برگزاری آزمون های پایان نیمسال تحصیلی بازدید کرد

.

 

دکتر بخشی خانیکی باتفاق غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران و نماینده ریاست دانشگاه در نظارت بر آزمون های امتحانات نیمسال اول 99-98  از حوزه های امتحانی مراکز و واحدهای حسن آباد، پرند و بهارستان بازدید کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن بازدید از این مراکز و نظارت بر فرآیند برگزاری آزمون ها در بخش های مختلف، درخصوص آزمون های دانشگاه پیام نور استان تهران و گفت و گو با مسوولان برگزاری آزمون ها و دانشجویان، اظهار داشت: امتحانات دانشگاه پیام نور استان تهران در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 از روز یکشنبه؛ 01/10/98 آغاز شد و تا تاریخ 25/10/98  همزمان با سراسر کشور به مدت نوزده روز کاری و هر روز سه نوبت ادامه دارد. در طول نوزده روز آزمون، جمعاَ به تعداد 288863 نفر دانشجو آزمون برگزار می شود .

تاکنون پاسخنامه‌های آزمون تستی دانشجویان حاضر در امتحان به‌صورت روزانه قرائت شده و برای تولید نمره در سیستم گلستان بارگذاری شده است. پاسخنامه‌های آزمون تشریحی دانشجویان نیز برای تصحیح در اسرع وقت در اختیار اساتید مربوطه قرار داده می‌شود

دکتر بخشی خانیکی با اشاره به امتیاز دانشگاه پیام نور در برگزاری آزمون های الکترونیکی و برخط و برشمردن محاسن این شیوه برگزاری آزمون ها از جمله: حفظ محیط زیست، رویت نتیجه و نمره در لحظه پایان آزمون و دیگر امتیازات آن افزود: در این نیمسال،  قریب به 54000 آزمون الکترونیکی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار می شود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر