اخبار
1398/10/1 یکشنبه
دکتر محمودرضا کی منش، سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال شد
با حضور دکتر بخشی خانیکی؛ رییس و غفاربیات مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال معرفی شد

.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن سپاس از همه کارکنان و مسوولان مراکز و واحدها در برگزاری شایسته آزمون وکالت، از خدمات دکتر هاشمی عقداء؛ رییس پیشین دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال تقدیر کرد و  این دانشگاه را دارای ظرفیت هایی خوبی به لحاظ رشته ها، آزمایشگاه های مختلف و نیروی انسانی کارامد عنوان و بر لزوم همفکری و همکاری در رسیدن به اهداف دانشگاه تاکید کرد.
دکتر بخشی خانیکی تصویب طرح تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی را خبری خوش مطرح کرد که با عزم مسوولان سازمان و تلاش و پیگیری همه مسوولان دانشگاه پیام نور در سراسر کشور محقق شده است.
رییس دبیرخانه منطقه یک دانشگاه پیام نور توجه به درامدزایی را یکی از موضوعات مهم دانست که باید همه برای نتایج مطلوب آن، تلاش و همفکری کنند و با تشریح وضعیت کنونی دانشگاه اظهار داشت: ما همه باید از درون و اول از خودمان شروع کنیم. انضباط مالی، رعایت مصالح دانشگاه، احترام و حفظ حقوق یکدیگر باید امری درونی از جانب تک تک ما باشد تا در عمل محقق و به صورت سازمانی اجرا و پیاده شود.
دکتر بخشی خانیکی در ادامه با معرفی خدمات پیشین دکتر کی منش برای وی آرزوی توفیق و موفقیت کرد.
دکتر محمودرضا کی منش نیز با تشکر از اعتماد ریاست و مسوولان  دانشگاه پیام نور استان تهران و هم چنین تشکر از خدمات دکتر هاشمی عقداء، تعاون و همکاری بین کارکنان و اعضای علمی را بسیار حائز اهمیت دانست و بر انجام کارگروهی تاکید کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر