اخبار
1398/9/17 یکشنبه
«نشست آشنایی با مدیریت راهبردی کسب و کار »
همزمان با هفته جهانی کارآفرینی در دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار شد

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور تهران جنوب؛ همزمان با هفته جهانی کارآفرینی «نشست آشنایی با مدیریت راهبردی کسب و کار » با حضور سیدمحمد صادق موسوی؛ رئیس اداره توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، دکتر مهدی عبادی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تهران جنوب، ناصر ادیبان؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور تهران جنوب، مدیران گروه‌های آموزشی و پژوهشی، فعالان حوزه کارآفرینی و دانشجویان در دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار شد.

این نشست به همت مرکز رشد و کارآفرینی با دعوت از سخنرانان و پژوهشگران برتر حوزه کسب و کار با هدف آشنایی دانشجویان با فضای کسب و کار و چگونگی ورود به بازار کار برگزار شد.

دکتر عبادی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تهران در جمع دانشجویان اظهار داشت: امروزه فضای آموزش عالی در دانشگاه ها به سمت مهارت افزایی می‌رود و دانشگاه پیام نور هم به عنوان یک ابر دانشگاه از لحاظ تعدد مراکز و واحدها و جمعیت دانشجویی نگاه ویژه‌ای به افزایش مهارت دانشجویان و کارآفرینی دارد و در این حوزه فعالیت های بسیاری انجام داده است.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور تهران جنوب جنوب ضمن اشاره به برگزاری سلسله نشست های کارآفرینی در تهران جنوب افزود: در مرکز تهران جنوب نشست‌ها، کارگاه‌ها و دورهمی‌های زیادی در حوزه کارآفرینی برگزار می شود تا دانشجویان در کنار تحصیل علم ضمن افزایش مهارت‌های لازم با فضای کسب و کار آشنا شوند.

در میان سخنرانان این نشست، دکتر زینب حبیبی‌تبار دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تهران که مبدع رویکرد نوین آموزشی، ترویجی و فرهنگی سمی‌ آرت در ایران و کارآفرین برتر استان تهران در سال 95 می‎باشد، نیز حضور داشت.

دانشجوی سابق دانشگاه پیام نور گفت: سیستم آموزشی باز و همچنین امکانات آموزشی دانشگاه پیام نور برای دانشجو این امکان را فراهم می‌آورد تا بتواند علاوه بر تحصیل علم به فعالیت‌های اقتصادی بپردازد، پس از این فرصت استفاده کنید و آینده خود را بسازید.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر