اخبار
1398/9/18 دوشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار کرد
برگزاری اولین رویداد استارتاپی ایده پردازی صنایع خلاق آرتک

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و در جهت حرکت علمی پرشتاب دانشگاه پیام نور در مسیر پیشرفت علمی کشور و نیز معرفی استعداد های نوظهور این دانشگاه در عرصه علوم و فناوری های نوین در زمینه کسب و کار، اولین رویداد ایده پردازی با عنوان "صنایع خلاق " با همکاری دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین، موسسه نوآوران پیشرفت، مرکز نوآوری کارینو و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین برگزار گردید.

    این رویداد که با حضور فعال و فراتر از انتظار دانشجویان و علاقه مندان برگزار گردید،  در دو بخش برگزاری سخنرانی ها و کارگاه های عملی برگزار شد و شرکت کنندگان در زمینه فراگیری آموخته های تئوریک و سپس پیاده سازی الگوهای مطرح شده در مدل های واقعی و ورود به فضای کسب و کارهای استارتاپی ، بسیار موفق عمل نموده و مسئولین برگزاری را در خصوص فراهم نمودن مقدمات برگزاری دوره های بعدی این رویداد بسیار امیدوار نمودند.

     در بخش سخنرانی و برگزاری کلاس های تئوریک، دکتر امیر تاجیک از اساتید آموزشی حوزه کسب و کار و مهندس محمد دهدشتی  از اساتید و مدیران حوزه استارتاپ ضمن ایجاد زمینه های فراگیری رموز موفقیت برای دانشجویان در این عرصه، سوالات علاقه مندان را پاسخ گفتند.

     در بخش کارگاههای عملی، ایده های شرکت کنندگان مطرح و توسط اساتید مورد بحث قرار گرفت و بوم کسب و کار برای این ایده ها با تشکیل تیم هایی متشکل از اساتید باتجربه و دانشجویان، بررسی شد.

    این رویداد به عنوان اولین رویداد استارتاپی در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین برگزار گردید با توجه به استقبال شایان توجه دانشجویان و علاقه مندان به مباحث استارتاپی، تلاش در جهت فراهم نمودن مقدمات برگزاری دوره های آتی این رویداد در دستور کار ریاست و مسئولین علمی و فرهنگی دانشگاه قرار گرفت.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر