اخبار
1398/9/2 شنبه
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار کرد
هفتمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور حوزه جنوب شرق استان تهران

.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، در روز پنجشنبه 30 آبان ماه 1398، هفتمین دوره آزمون جامع فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور بصورت متمرکز در حوزه جنوب شرق استان تهران در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار شد. در این دوره از آزمون استخدامی، تعداد بیش از 2100 نفر داوطلب زن و مرد در حوزه آزمون دانشگاه پیام نور مرکز ورامین ثبت نام نمودند که بصورت همزمان در سه حوزه امتحانی اعم از ساختمان آموزشی و ساختمان سپهر دانش ( حوزه خواهران ) و مجموعه ورزشی سلامت ( حوزه برادران )، در این آزمون شرکت نمودند.

    دکتر راهداری ریاست دانشگاه پیام نور و عوامل اجرایی و برگزارکننده آزمون از ساعات ابتدایی صبح ضمن حضور در محل برگزاری آزمون ، بر کلیه مراحل اجرایی و نیز رعایت دستورالعمل های ابلاغی نظارت نمود.

    این آزمون در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید و از ساعت 8.30 صبح تا 18.30 عصر کلیه عوامل اجرایی و کارکنان دانشگاه در امر برگزاری این دوره، تمام توان و تجربه خود را در خصوص سلامت برگزاری این دوره بکار بردند. ضمنا با توجه به حساسیت و نیز تعداد بالای شرکت کنندگان این دوره و نیز با عنایت به مکاتبات صورت پذیرفته با فرمانداری شهرستان، اعضای محترم شورای تأمین و فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک، تعداد زیادی از عوامل محترم انتظامی در محیط داخل و پیرامونی دانشگاه جهت تأمین امنیت این آزمون حضور داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر