اخبار
1398/9/3 یکشنبه
مقام دوم در بخش معارفی جشنواره ملی قرآن و عترت
دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران در بخش معارفی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) موفق به کسب مقام دوم شدند

.

دانشجویان شرکت کننده از دانشگاه پیام نور استان تهران در بخش معارفی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) موفق به کسب مقام دوم  ملی شدند و تنها نمایندگان صاحب مقام دانشگاه پیام نور  در بخش معارفی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور هستند.

آزمون بخش معارفی سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم، بهداشت، فنی و حرفه‌ای، آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان و علوم و معارف قرآنی استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان، گیلان و قم با حضور ۴۳ نفر از دانشجویان راه‌یافته به این مرحله از مسابقات  همزمان با سراسر کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

در این رقابت ها در بخش معارفی در رشته های پرسمان قرآنی و آشنایی با صحیفه سجادیه  دانشجویان دانشگاه پیام نور موفق به کسب مقام دوم ملی شدند.

برگزیدگان این آزمون در اختتامیه سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت که از یازدهم1۲ تا چهاردهم آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می‌شود، تجلیل خواهد شد.

گفتنی است، اختتامیه سی و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور و اعلان نتایج بخش های  هنری، ادبی و پژوهش و فناوری همزمان با برگزاری مسابقات بخش آوایی در  در تاریخ یاد شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز انجام می‌شود..


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر