اخبار
1397/12/13 دوشنبه
تجلیل از مادر و همسر شهید مدافع حرم
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در مراسم گرامیداشت روز مادر ، از مادر و همسر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار دانش آموخته دانشگاه تجلیل کرد

.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، مراسم گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام ا... علیها) و روز مادر و نیز تجلیل و قدردانی از مادر و همسر شهید مدافع حرم "سید احسان میرسیار" با حضور دکتر راهداری ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیریت فرهنگی و نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، مدیران و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در سالن کنفرانس ساختمان سپهر دانش برگزار شد.

    در این مراسم ابتدا جناب حجت الاسلام والمسلمین علیزاده با ذکر حدیث معروف پیامبر مکرم اسلام (ص) در خصوص جایگاه رفیع حضرت زهرا (س) با عنوان " فاطمة بضعة منی "، مقام و شأن حضرت زهرا را بسیار بلندمرتبه بیان کرد و افزود: مادران و همسران شهدا همگی در ایثار و ازخودگذشتگی آن حضرت را الگو قرار داده اند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و آحاد ملت ایران وامدار ایثار و فداکاری مادران و همسران شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می باشند.

   در ادامه این دیدار دکتر راهداری ریاست دانشگاه نیز ضمن تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت فاطمه (س)، به تلاش های آن بانوی عظیم الشأن در خصوص جلوگیری از انحراف دین مبین اسلام پس از رحلت پیامبر اکرم (ص) و نیز جایگاه ولایت و امامت حضرت امیرالمومنین علی (ع) اشاره نمود و احادیث و روایات آن حضرت از پیامبر اکرم را روشنگر راه امت دانست. ایشان همچنین شهدای مدافع حرم را از پیشگامان دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در دوران کنونی دانست و افزود : زنده نگاه داشتن یاد شهدای دفاع مقدس ، زمینه ساز ظهور جوانان پاک سرشتی شد که در مسیر دفاع از انقلاب و ارزشهای آن و اهل بیت علیهم السلام حرکت کردند و در این راه از گوهر گرانبهای جان خویش نیز گذشتند و این همه را مدیون ایثار و فداکاری های مادران و همسران این شهدای عزیز هستیم.

    در پایان این مراسم از مادر مکرمه و همسر محترمه شهید مدافع حرم "سید احسان میرسیار" با اهدای لوح سپاس و شاخه گل تقدیر و تجلیل به عمل آمد. همچنین با اهدای لوح سپاس از بانوان همکار در دانشگاه پیام نور مرکز قرچک - ورامین نیز تجلیل شد.

    شهید مدافع حرم "سید احسان میرسیار" از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در سال 1394 در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و اهل بیت علیهم السلام در سوریه و در جریان نبرد با تروریست های تکفیری داعش، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر