اخبار
1397/12/15 چهارشنبه
چلسه پرسش و پاسخ مرکز تهران جنوب
با حضور مسوولان و دانشجویان دانشگاه، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد

.

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان از مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب با حضور ریاست، معاونین آموزشی و تحصیلات تکمیلی و اجرایی و مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی و جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در سالن همایش شهید عضدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب؛ در جلسه پرسش و پاسخ دکتر محمد اورکی ریاست ، دکتر مهدی عبادی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، آقای ناصر ادیبان معاون اجرایی به همراه مدیران و کارشناسان گروه های آموزشی و پژوهشی رشته های مختلف دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب پای صحبت های دانشجویان مرکز نشستند.

دکتر اورکی در جمع دانشجویان اظهار داشت: : با گذشت یک ماه از آغاز نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97  در اینجا جمع شده ایم که نکات، پیشنهادات و گله‌مندی های شما عزیزان را بشنویم. این جلسه یکی از جاهایی است در ارزیابی بخش های مختلف به ما کمک می کند، قطعا این موراد در بخش های مختلف آموزشی، برنامه ریزی درسی، فرهنگی، رفاهی و برنامه ریزی های آتی در نظر گرفته می شود.

وی در جمع دانشجویان گفت : اعتقاد شخصی من این است که اساساً سیستم هایی که خواهان تحول و عملکرد خوب هستند باید راه های ارتباطی خود را با مخاطب افزایش دهند، همچنین نقدپذیری و توجه به دیدگاه های موافق و مخالف موجب بهبود فعالیت هر سیستمی می شود.

 در این دیدار دانشجویان دیدگاه ها، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و از سوی مسئولین مرکز تهران جنوب پاسخ های مربوطه ارائه شد. مشکلات برنامه ریزی درسی ، نقص فنی آسانسورها،  به روز نمودن منابع موجود در کتابخانه از جمله موضوعات مطرح شده، بود.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در پایان خاطر نشان کرد: سعی ما بر کیفیت بخشیدن به روند امور با استفاده از همه امکانات دانشگاه است، از همین رو با هماهنگی های انجام شده از نیمسال جاری ارائه غذای دانشجویی مجدداً برقرار شد، سعی ما بر این است که در سال آتی در راستای تجیهز و نوسازی منابع کتابخانه گام برداریم، جهت پاسخگویی به نیاز دانشجویان در حوزه تهیه منابع درسی کتابفروشی دانشگاه به بخش خصوصی واگذار شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر