اخبار
1397/12/12 یکشنبه
آغاز همکاری های مشترک دمرکز ورامین با اداره ورزش و امور جوانان قرچک
رییس مرکز ورامین با رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک دیدار و گفت و گو کرد

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، دکتر راهداری رییس دانشگاه و مهندس خادمی؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در محل دفتر ریاست دانشگاه پیام نور دیدار و گفتگو کرد.

    در این دیدار که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛ مدیر فرهنگی و نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، منصوری؛ مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و شیرکوند مدیر روابط عمومی دانشگاه برگزار شد، دو طرف بر گسترش تعامل و همکاری در حوزه های علوم ورزشی، تربیت بدنی و امور جوانان تاکید کردند.

مهندس خادمی؛ رییس اداره ورزش و جوانان قرچک ضمن اظهار خوشحالی از فراهم شدن فضای همکاری های گسترده علمی میان نهاد متولی امر ورزش و جوانان با دانشگاه پیام نور، برگزاری دوره های آموزشی با موضوعات مورد نیاز جوانان، برنامه های ورزشی و نیز کرسی های آزاد اندیشی در سطح شهرستان را به عنوان فعالیت هایی مفید قلمداد کرد و افزود: با توجه به ترکیب سنی و جمعیتی شهرستان قرچک که یکی از شهرستان های جوان استان تهران می باشد، با هم افزایی سایر نهاد های مسئول فرهنگی و اجتماعی و به ویژه دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی در سطح منطقه میتوانیم در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی در حوزه جوانان و نیز رشد و ارتقای سطح فرهنگی و علمی جوانان شهرستان اقدامات موثری را انجام دهیم.

    دکتر راهداری؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین در این دیدار با اشاره به زمینه های بسیار گسترده همکاری های علمی و فرهنگی میان دانشگاه و اداره ورزش و جوانان، توان و ظرفیت های بالای اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور را در خدمت اهداف توسعه ای علمی و فرهنگی شهرستان قرچک بیان نمود و افزود: در حوزه های ورزشی و تربیت بدنی با همه ظرفیت آمادگی برگزاری دوره های آموزشی را داریم و اساتید عضو علمی دانشگاه در این حوزه آماده ارائه خدمات علمی و آموزشی به جوانان شهرستان هستند. در حوزه امور فرهنگی نیز با توجه به کسب موفقیت های متعدد در سطح استان تهران و با توجه به ظرفیت عظیم دانشجویی در برگزاری رویدادهای علمی و فرهنگی در سطح شهرستان خواهان تعامل و همکاری گسترده هستیم.

    در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛ مدیر فرهنگی دانشگاه نیز وجود انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری را در دانشگاه پیام نور به عنوان یک ظرفیت عظیم اجتماعی دانست و گسترش همکاری های علمی و فرهنگی با مجموعه ورزش و جوانان را در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های مشترک فرهنگی در سطح شهرستان خواستار شد.

    در پایان این نشست مقرر گردید برنامه ریزی جهت استفاده طرفین از ظرفیت های موجود در حوزه های ورزشی و جوانان و نیز برگزاری دوره های علمی و فرهنگی در دانشگاه پیام نور صورت گرفته و در نشست های آتی زمینه های همکاری و تعامل بیشتر بررسی گردد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر