اخبار
1397/11/23 سه‌شنبه
نشست رسانه، سواد رسانه ای و نفوذ ویژه اساتید
گردهمایی و نشست جنبش های اساتید دانشگاه های استان تهران در دانشگاه پیام نور مرکز پرند برگزار شد.

.

به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان تهران، گردهمایی و نشست جنبش های اساتید دانشگاه های استان تهران با محوریت  "رسانه، سواد رسانه  ای و نفوذ" باحضور دکتر نوروزی؛ نماینده مردم شریف شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی،  در دانشگاه پیام نور مرکز رباط کریم- پرند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز پرند، گردهمایی جنبش های اساتید دانشگاههای استان تهران با محوریت "رسانه، سواد رسانه و نفوذ"  با حضور دکتر صابری؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز رباط کریم – پرند ،  نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، مهندس آگشته؛شهردارمحترم شهر جدید پرند، اعضای شورای شهر پرند، سردار صفری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار و دکتر قاسمی؛ نماینده بسیج اساتید و تنی چند از مسوولان شهرستان در سالن همایشهای بصیرت دانشگاه پیام نور مرکز پرند برگزار شد.

 در این مراسم که دانشجویان و عموم مردم شهرستان حضورداشتند در ابتدا دکتر صابری؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز پرند به شرکت کنندگان در این مراسم خیر مقدم گفت. سپس مهندس آگشته؛ شهردار شهر پرند به ایراد سخنرانی پرداخت و در خصوص وضعیت شهر و ارتباط آن با دانشگاه سخنرانی نمود. 

مستندی با موضوع چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پخش شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت و پس از آن، دکتر نوروزی؛ نماینده مردم شهرستانهای رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مسایل مرتبط با موضوع همایش و ارتباط آن با جامعه سیاسی و اجتماعی امروز کشور سخنانی را ایراد نمود.

 در ادامه، مهندس ربیعی؛ کارشناس ارشد رسانه به صورت کنفرانس در خصوص نقش رسانه ها و مبحث نفوذ برای حاضران آموزش های مبسوطی را ارایه نمود و در آخر، مراسم تقدیر از فعالان و مسوولان بسیج اساتید با اهدای لوح تقدیر به ایشان انجام شد.



 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر