اخبار
1397/11/21 یکشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز پرند برگزار کرد
مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز پرند، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 17 بهمن 97 با حضور دکتر صابری؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز رباط کریم – پرند،  اساتید، اعضای علمی، دانشجویان، کارکنان و تنی چند از مسوولان نهادهای فرهنگی شهرستان در سالن همایشهای بصیرت برگزار شد.

در این مراسم ابتدا دکتر صابری ؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز پرند با حضور در جایگاه به شرکت کنندگان در این مراسم خیر مقدم و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را تبریک گفت.  سپس گروه تواشیح میلاد نور نواهایی زیبا در خصوص مقام حضرت فاطمه زهرا(س) اجرا نمود.

در ادامه کلیپ مستندی با موضوع چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پخش شد که مورد توجه حاضران قرار گرفت و پس از آن، جانباز سرافراز؛ صالح کوتاه از مبارزان انقلاب اسلامی ایران و رزمندگان  دوران دفاع مقدس برای شرکت کنندگان در خصوص خاطرات دوران انقلاب و دوراه هشت سال دفاع مقدس به روایتگری پرداخت.

 کلیپ پرمعنایی از اجرای حاج میثم مطیعی در بیت رهبری برای حاضرین پخش شد و در ادامه ام البنینی؛ مداح ممتاز اهل بیت(ع) با نوحه خوانی  حاضران در جلسه را به فیض یاد اهل بیت علیهم السلام رساند و  در نهایت، مراسم با ذکر دعا و صلوات بر روح شهدا و امام شهدا خاتمه یافت.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر