اخبار
1397/11/21 یکشنبه
دکتر بخشی خانیکی اعلان کرد
عضویت آزمایشگاه های دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق در بزرگترین شبکه آزمایشگاهی کشور

.


آزمایشگاه دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با منحصربفرد خواندن تجهیزات آزمایشگاه های قطبی دانشگاه پیام نور استان تهران، از عضویت دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.
دکتر بخشی خانیکی با اعلان این خبر افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در دانشگاه و معرفی توانمندی ها و شایستگی های دانشگاه پیام نور به خصوص در حوزه های علمی و پژوهشی و به اشتراک‌گذاشتن این توانمندی ها با سایر دانشگاه ها و پژوهشگران و محققان کشور از جمله رسالت های ما در دانشگاه است تا گامی در راستای شتاب حرکت علمی کشور و معرفی بهینه این دانشگاه باشد.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران خاطرنشان کرد: آزمایشگاه دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق با دارا بودن آزمایشگاه های متعددی از جمله: آزمایشگاه های بیوشیمی، شیمی، فیزیک، زمین شناسی، کشاورزی و زیست شناسی یکی از برجسته ترین آزمایشگاه های موجود در تهران است که می تواند به دانشجویان، اساتید و محققان کشور خدمات بسیار مطلوب آزمایشگاهی ارائه نماید.
دکتر بخشی خانیکی افزود: جادارد از تلاش های مستمر سرکارخانم دکتر نصری رئیس محترم آزمایشگاه دانشگاه پیام نور استان تهران و همکاران ایشان تشکر وقدردانی نماییم.
گفتنی است، فرایند عضویت در شبکه، فرایندی سخت همراه با ارزیابی هایی است که توسط ارزیابان متخصص بزرگترین شبکه آزمایشگاهی کشور صورت میگیرد و دانشجویان با عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی فوق از حمایتها و تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار می شود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر