اخبار
1397/11/21 یکشنبه
نشست هم اندیشی کارآفرینی و ارتباط با صنعت
نشست هم اندیشی کارآفرینی و ارتباط با صنعت با حضور اعضای علمی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار گردید.

.




دکتر رحمانیان سرپرست کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران از برگزاری نشست هم اندیشی کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارکنان این حوزه خبر داد.

در این هم‌اندیشی که با مدیریت غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد، ، دکتر ربیعی؛ عضو علمی دانشگاه پیام نور و وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی کشور به استخراج زمینه های کارآفرینی استان تهران، جهت دهی به پژوهشها در رشد صنعت و کارفرینی و موضوع مساله یابی و حل مساله اشاره کرد
.
دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با ایراد سخنانی در خصوص اهمیت موضوع، بسط و گسترش فرهنگ کارآفرینی و احیا و رشد ویژگی های کارآفرینانه در افراد را از جمله امور زیربنایی و مهم این حوزه عنوان کرد.
مهیا کردن زیرساخت ها و روشن کردن ساز وکارهای لازم از دیگر مواردی بود که رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از آن به عنوان زیربناهای این حوزه یاد کرد.

دکتر بخشی خانیکی اولویت بندی نیازهای بخش صنعت را از جمله وظایف و توانمندی های اعضای علمی در رشته های مختلف خواند و بر مشارکت جدی اعضای علمی در این حوزه مهم تاکید کرد.

دکتر رحمانیان با مثمر ثمر خواندن این نشست، ضمن اعلان برگزاری نشست‌دیگری با حضور کارشناسان مراکز و واحدها در این حوزه و اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی برای ایشان، از همه دانشجویان، کارکنان و اعضای علمی کارآفرین دانشگاه پیام نور استان تهران دعوت کرد تا در فراخوان نخستین جشنواره تجلیل از کارآفرینان دانشگاه پیام نور استان تهران شرکت کنند.

k

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر