اخبار
1397/10/1 شنبه
به مناسبت گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه
دیدار مدیران و اساتید دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با ریاست حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان ورامین

.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، در سالروز شهادت دکتر محمد مفتح و نیز گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر فرهنگی و نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به همراه تعدادی از مدیران و اساتید دانشگاه پیام نور ورامین با حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی محمودی؛ رییس حوزه علمیه امام صادق علیه السلام  و اساتید معظم حوزه علمیه شهرستان ورامین دیدار و گفتگو نمودند.

    در این دیدار ابتدا حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ضمن تبریک فرارسیدن ایام گرامیداشت وحدت حوزه و دانشگاه، به بیان ظرفیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور پرداخت.

 مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین همچنین با اشاره به برکات وحدت حوزه و دانشگاه ، بر ضرورت برگزاری نشست های علمی و فرهنگی میان این دو جامعه علمی که سرمایه های عظیم اجتماعی کشور نیز می باشند، تأکید نمود.

    در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی محمودی نیز ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مدیریت فرهنگی، مدیران و اساتید دانشگاه پیام نور، ایجاد وحدت میان حوزه و دانشگاه را از برکات انقلاب اسلامی دانست و با اشاره به وجود خطرات و آسیب هایی که نسل جوان کشور را تهدید میکند، ایجاد ارتباط موثر و سازنده میان اساتید حوزه و طلاب با قشر فرهیخته دانشگاهیان را از ملزومات مقابله با این تهدید دانست.

رییس حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان ورامین همچنین با اشاره به سابقه بیش از چهل ساله فعالیت بابرکت حوزه علمیه امام صادق علیه السلام برای شهرستان ورامین، برخی ظرفیت های علمی و فرهنگی این مرکز علمی را تشریح نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر