اخبار
1397/10/1 شنبه
دیدار نماینده ولی فقیه و رییس مرکز ورامین
بازدید نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قرچک از دانشگاه پیام نور مرکز ورامین

.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان قرچک به مناسبت فرارسیدن ایام وحدت حوزه و دانشگاه و نیز گرامیداشت هفته پژوهش، ضمن حضور در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین و دیدار با دکتر راهداری؛ رییس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین علیزاده؛ مدیر فرهنگی و سایر مدیران و کارکنان دانشگاه، از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نورمرکز ورامین نیز بازدید نمود.

    حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در این دیدار دانشگاه و پژوهش را محور توسعه و پیشرفت کشور دانست و با تأکید بر هم افزایی تمامی مجموعه های علمی و مراکز آموزش عالی در جهت تقویت نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه کشور افزود: دانشگاه پیام نور همواره منشأ خیر و برکت برای منطقه قرچک و ورامین بوده است و امیدوارم با بهره جستن از ظرفیت بالای اساتید این دانشگاه در زمینه های گوناگون علمی و نیز ظرفیت دانشجویان و پژوهشگران، در مسیر برطرف نمودن مشکلات و آسیب های اقتصادی و اجتماعی منطقه گام برداریم.

    ایشان همچنین با اشاره به فرارسیدن ایام وحدت حوزه و دانشگاه، همبستگی علمی و فرهنگی میان حوزه و دانشگاه را از برکات انقلاب اسلامی و زمینه ساز تربیت نسل نواندیش و پویا و مجهز به لباس تقوا و پرهیزگاری دانست. وی همچنین در خصوص همگرایی بیشتر میان حوزه و دانشگاه در خصوص برگزاری نشست های علمی با حضور اساتید دانشگاه و مدرسین حوزه علمیه در موضوعات مختلف فرهنگی، علمی، پژوهشی و اجتماعی تأکید نمود.

    نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در پایان این دیدار از تمامی قسمت های اداری، آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور بازدید و با مدیران و کارکنان مرکز دیدار و گفتگو نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر