اخبار
1397/9/17 شنبه
دانشگاه پیام نور دماوند برگزار کرد
مراسم باشکوه روز دانشجو

.

مراسم جشن و بزرگداشت روز دانشجو  به همراه گرامیداشت روز جهانی معلولین با  نقش آفرینی دانشجویان رشته روانشناسی و با حضور دانش آموزان مدرسه استثنائی البرز دماوند با شور و شکوه خاصی  در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند برگزارشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی این مراسم، با حضور در این مراسم ضمن تبریک این روز با اشاره به اهمیت قیام ۱۶ آذر به تبیین نقش اصلی دانشجویان درشکل گیری این قیام پرداخت و آینده ی روشن ایران اسلامی را درگرو تلاش این قشر روشنفکر و بیدار جامعه دانست.

قاسم میرزایی نیکو همچنین با تبریک روز جهانی ملولین، خطاب به دانش آموزان و مسئولین مدرسه استثنایی البرز دماوند خاطرنشان کرد ؛ خدمت  به این فرشته های آسمانی توفیقی است که باید شکر آن را به درگاه خداوند بجای آورد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه خاطر نشان کرد خوشبختانه در مجلس کنونی طرح های خوبی برای رفاه حال این عزیزان دردست بررسی و اقدام است و امیدواریم با همکاری مسیولین شهری زیرساختهای شهری در سطح شهرستان دماوند برای ارایه خدمات هرچه بهتر به این قشر از جامعه و خانواده های این عزیزان تقویت شود.

این مراسم، حاصل تلاش دانشجویان رشته روان شناسی دانشگاه پیام نور مرکز دماوند و پیوند میان آنان و دانش آموزان مدرسه استثنایی البرز دماوند بود تا در این روز که متعلق به دانشجویان است،  قلب آنها شاد و تکریم  شوند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر