اخبار
1397/9/17 شنبه
مراسم نکوداشت روز دانشجو
مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور مر کز تهران شمال برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، به مناسبت نکوداشت 16 آذر روز دانشجو با حضور دکتر هاشمی زاده عقداء؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شمال، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی تبار؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام و المسلمین فرجی؛ معاون نماینده نهاد مقام معظم رهبری، فتاحی زاده؛ مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران، مدیران، کارکنان و با حضور پرشور دانشجویان دانشگاه در سالن اجتماعات شهید عضدی برگزار شد.

دکتر هاشمی زاده عقداء ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو بیان داشت: به برکت خون این شهیدان و دیگر شهدای دانشجو، این روز، نشانه اراده دانشگاه و دانشجویان بر سرشت و سرنوشت کشورمان ایران عزیز شد. وظیفه ما قدر دانی از خون شهیدانی است که در راه این مرز و بوم ریخته شده که ما با افتخار و عزت زندگی کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه از همه دست اندرکارانی که این مراسم باشکوه را برگزار کردند، تشکر نمود.

پس از آن حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی تبار؛ ضمن گرامی داشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهیدان دانشجو اظهار داشت: دانشجو به معنی عام عبارت است از قشر آگاه و پیشتاز و پیشگام در خلاقیت های انقلابی در جامعه ما و رسالت دانشجوی امروز در این است که همچنان به صورت عنصر اصلی انقلابی جامعه بماند.

اجرای کلیپ روز 16 آذر، موسیقی، تئاتر دانشجویی، برگزاری مسابقه و سرگرمی همراه با اهداء جوائز به برندگان، تقدیر و تشکر از دانشجویان ایثارگر، فعالان قرآنی، کانون فرهنگی، کانون ایده پردازان گروه خیریه یاران مهدی(عج) و تربیت بدنی و ورزش از دیگر برنامه های این آیین بود.

در پایان با اجرای کلیپ پایانی و گرفتن عکس، از حاضران در این مراسم پذیرائی شد. این مراسم با استقبال و شور و نشاط خوبی برگزار شد.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر