اخبار
1397/9/14 چهارشنبه
با حضور مسوولان دانشگاه و شهرستان برگزار شد
جشن استقبال از دانشجویان ورودی جدید و بدرقه فارغ التحصیلان مرکز شهریار

.


به گزارش روابط عمومی  مرکز شهریار، با حضور  حجت الاسلام سالمی امام جمعه شهریار ، دکتر سرمست معاون سیاسی وزارت کشور و  مهندس محمودی نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد و سایر مسئولین شهری و دانشگاهی از فارغ التحصیلان آذر 96 الی آذر 97 و همچنین دانشجویان ورودی جدید سال 97 تقدیر بعمل آمد.


این مراسم با شکوه که به همت واحد فرهنگی، روابط عمومی و انجمنهای دانشجویی دانشگاه برگزار گردید با استقبال پر شور دانشجویان از ساعت 9 آغاز و تا ساعت 12 در سالن ورزشی فرهنگی ادامه داشت.


نصرت الله عابدینی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز شهریار ضمن خیرمقدم به تمامی میهمانان، فارغ التحصیلان و دانشجویان ورودی جدید، در سخنان خود عنوان کرد: دانشگاه پیام نور شهریار با کادری مجرب افتخار خدمت به بیش از 4500  دانشجو رادرمقاطع و رشته های مختلف تحصیلی داراست   رتبه نخست درجذب دانشجو درمیان مراکز و واحدهای پیام نور  در دو سال پیاپی (سال 96 و 97 ) توسط این مرکز نشانگر ویژگیها و توانمندیهای خاص این مجموعه میباشد.
مهندس محمودی؛ نماینده شهریار نیز در سخنان خود با اشاره به جذب بالای دانشجو در مرکز شهریار عنوان کرد: در زمان کنونی که تمامی مراکز دانشگاهی با کمبود تعداد دانشجو مواجه هستند کسب چنین افتخار بزرگی نشان از توانمندی و ویژگیهای خاص این مرکز است و از دانشگاه پیام نورشهریار به عنوان یکی از بهترین مجموعه های دانشگاهی شهریار نام برد.

وی خاطر نشان کرد  با توجه به اضافه شدن مقاطع کارشناسی ارشد در رشته های پرمخاطب مانند حقوق ، مدیریت ، مهندسی صنایع ، حسابداری در فاصله زمانی پیش رو، آینده ای بس روشن تر را در افق این دانشگاه شاهد خواهیم بود.


حجت الاسلام حسینی؛ نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران نیز در سخنانی  پرشور و دوستانه  دانشجویان را به انجام فعالیتهای علمی و فرهنگی بیشتر تشویق نمود.
 
از جمله برنامه های ویژه مراسم ، قرعه کشی 4 عدد تابلو فرش نفیس بود که به 4 نفر از حاضرین در سالن تعلق یافت.

از جمله برنامه های برگزار شده در این مراسم ، توزع بسته های فرهنگی، اجرای زنده موسیقی، پخش کلیپ  مراسم و همچنین استقرار غرفه عکاسی و چاپ فوری عکس دانش آموختگان بود.


جمعی از دانشجویان رشته علوم سیاسی نیز با اهدای تاج گل به آقای دکتر سرمست از زحمات وی قدردانی نمودند .
در پایان، عابدینی؛ ریاست دانشگاه ، غفار بیات مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران و فتاحی زاده مدیر فرهنگی پیام نور استان تهران با استقرار در جایگاه ویژه با اهدای لوح تقدیر و تندیس از فارغ التحصیلان نمونه  سال گذشته مرکز شهریار تقدیر به عمل آوردند.
اختتامیه مراسم با قرائت سوگند نامه توسط فارغ التحصیلان همراه بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر