اخبار
1397/9/5 دوشنبه
جشن بزرگ دانش آموختگی
جشن بزرگ دانش آموختگی 700 دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد.

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب؛ همزمان با ایام مبارک هفته وحدت جشن دانش آموختگی 700 دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حقوق، روانشناسی، جغرافیا و علم اطلاعات و دانش شناسی با حضور دکتر ناصر محمدی؛ مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور، دکتر مجید صفاری نیا مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور، دکتر سیدعلی علم الهدی رئیس بخش الهیات و علوم اسلامی دانشگاه پیام نور، غفار بیات مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر محمد اورکی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، اعضای هیات علمی مرکز تهران جنوب، اساتید و خانواده دانش آموختگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر اورکی؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در جمع دانش آموختگان ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: به عنوان یک معلم دانشگاه در درجه اول و سپس به عنوان مسئول اجرایی این دانشگاه می گویم که این لحظه، لحظه عزیز، دوست داشتنی و خوشحال کننده ایست، امروز روز به ثمر رسیدن تلاش های شماست و این مسئله شعف ما را دو چندان می کند.

وی ضمن اشاره به پیشینه دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی قریب به سی سال است که در حال ارائه خدمات علمی، تخصصی و آموزشی به جوانان این مرز و بوم است.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در ادامه خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در میان دانشگاه های باز دنیا رتبه ششم و در آسیا رتبه دوم را دارد. در بررسی های به عمل آمده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه پیام نور رتبه های برتر چند سال اخیر را در حوزه های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی را بدست آورده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب افزود: دانش آموختگی اما پایان راه نیست، چرا که ما اعتقاد داریم که دانش آموختگی سرآغاز یک راه جدید و هیجان انگیزی است بنام علم آموزی، به شما تبریک می گویم که به این مسیر وارد شدید. دانشجویی شاخص برتری شماست، دانشجو باشید و دانشجو بمانید.

در ادامه، دکتر مجید صفاری نیا؛ مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام با بیان بخشی از صحبت های دکتر وارن تورنگیت اظهار داشت: اکنون که شما از این مقطع فارغ التحصیل شده اید، برای ورود به مراحل بعدی خود مسیری را که افراد کمتری وارد آن شده اند انتخاب نمایید، این یک از ویژگی های افراد موفق است.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه پیام نور تاکید کرد: کسب مدارک تحصیلی وقتی ارزشمند تر است که موجب رشد شود و ده درصد خودآگاهی ذهنی که در افراد وجود دارد را به دوازده درصد افزایش دهد ، نتیجه این افزایش باید در رفتار و تفکر افراد تغییر ایجاد کند.

دکتر سیدعلی علم الهدی؛ رئیس بخش الهیات و علوم اسلامی دانشگاه پیام نور نیز با حضور در جایگاه، ضمن اشاره به موفقیت های دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه های مختلف اظهار داشت: آمار نشان می دهد موفقیت های مداوم دانشجویان این دانشگاه در ورود به مقاطع تحصیلی کارشناسی اشد و دکتری بسیار زیاد است که این جزو افتخارات دانشگاه پیام نور است.

 

دکتر علم الهدی گفت: در مقطع کارشناسی تعداد زیادی  از پذیرفته شدگان آزمون کانون وکلا از میان فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور بوده ند. رشته حقوق توانسته است گام های موثری برای برندسازی نام این دانشگاه و دفاع از هویت علمی دانشگاه پیام نور بردارد.

اهدای شاخه گل و لوح، اجرای برنامه های شاد و در پایان، گرفتن عکس یادگاری از دیگر برنامه های این جشن بزرگ بود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر