اخبار
1397/8/28 دوشنبه
تکریم و تودیع سرپرست دانشگاه پیام نور اسلامشهر
با حضور دکتر بخشی خانیکی سرپرست جدید واحد اسلامشهر معرفی شد

.

 با حضور دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و غفار بیات، مدیر حوزه ریاست، دکتر عرفان خسرویان چم پیری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر معرفی و از خدمات دکتر مهدیه رحمانیان تقدیر شد.

دکتر بخشی خانیکی ضمن تشکر از زحمات دکتر رحمانیان اظهار داشت: مراسم تکریم و معارفه ی امروز و حضور بیشتر مسوولان محترم شهرستان، نشان از وفاق و همکاری بین مسوولان شهرستان و ریاست دانشگاه  دارد و صمیمیت و دوستی بین رئیس و کارمندان دانشگاه نیز بسیار ستودنی است و این موضوع ، وظیفه آقای دکتر خسرویان را سنگین تر می کند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه به اهداف دانشگاه پیام نور اشاره نمود و دکتر عرفان خسرویان چم پیری را فردی توانمند و نخبه دانست و از همه ی مسوولان و کارکنان خواست با وی همکاری های لازم را داشته باشند.

دکتر مهدیه رحمانیان نیز ضمن ارائه ی گزارش از عملکرد دانشگاه پیام نور اسلامشهر در طول مدیریت 33 ماهه ی خود، از حمایت های مسوولان دانشگاه پیام نور استان تهران، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، کارکنان علمی و اداری و مسوولان شهرستان قدردانی و تشکر کرد.

سپس دکتر عرفان خسرویان چم پیری؛ سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهربیان داشت: با توجه به تلاش های خانم دکتر رحمانیان و دید مثبت شهرستان نسبت به ایشان، مسئولیت سنگینی را به عهده دارم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی تبار؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن اشاره به هفته ی کتاب و کتابخوانی، از زحمات و پیگیری های دکتر رحمانیان در جهت به سامان رساندن وضعیت ساخت و ساز دانشگاه تشکر کرد و از مسوولان شهرستان خواست که با تلاش جهادی، مسائل و مشکلات پیش روی واحد اسلامشهر را حل کنند.

در پایان، کمیلی مقدم؛ رئیس دادگستری شهرستان  ضمن ارائه گزارش از  فعالیت های خوب و شایسته دکتر رحمانیان و تیم دانشگاهی شان در جهت کمک به کاهش طلاق در پرونده های ارسالی زوجین به مرکز مشاوره دانشگاه، از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کرد.

مراسم تکریم و تودیع سرپرست دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر با حضور  دکتر طلا؛ شهردار اسلامشهر، حبیبی پور رئیس پیشین اداره آموزش و پرورش شهرستان و امام جمعه و شهردار واوان با اهدای تقدیرنامه از ستاد استان تهران ،مسوولان شهرستان ،کارمندان دانشگاه به سرپرست پیشین  و اعطای حکم انتصاب به سرپرست جدید دانشگاه  پایان یافت.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر