اخبار
1397/8/23 چهارشنبه
جشن دانشجویان ورودی جدید
جشن دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق برگزار شد

.

 همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، جشن دانشجویی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق با استقبال پرشور دانشجویان برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الااسلام والمسلمین حسینی تبار؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران، فتاحی زاده؛ مدیر فرهنگی و دانشجویی، دکتر آخوند؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق و دیگر مسوولان در  سالن همایش های خوارزمی این دانشگاه برگزار شد.

دکتر احمد آخوند؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، ضمن خیرمقدم به مسوولان، اعضای علمی و دانشجویان حاضر در جلسه، از استقبال خوب ایشان از این مراسم ابراز تشکر و قدردانی کرد.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی، دارای رتبه برتر آموزشی و پژوهشی در کشور می باشد و از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی پیشرفته برخوردار است.

دکتر احمد آخوند افزود: نکته حائز اهمت این است که چون این دانشگاه از سیستم آموزشی ویژه و برگزاری آزمون های سراسری بهره می گیرد، اکثر دانشجویان از کیفیت و  علمی خوبی برخوردار و خیلی از این افراد علاوه بر ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در داخل و خارج از کشور،  مقالاتی ارایه می نمایند که به لحاظ علمی حتی در سطح بین المللی بسیار ارزشمند است.

رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق در ادامه به امتیازات تحصیل در دانشگاه پیام نور از جمله: تحصیل همزمان در دو رشته، تقسیط و تسهیلات شهریه و دیگر امتیازات این دانشگاه اشاره کرد.

در این مراسم علاوه بر معرفی دستاوردها، امتیازات و موفقیت های دانشگاه پیام نور، برنامه های شاد و جذابی برای دانشجویان به اجرا درآمد.

گفتنی است، این جشن با مشارکت و همکاری انجمن های علمی دانشجویی، کانون قرآن و عترت  و دیگر کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه برگزار شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر