اخبار
1397/8/14 دوشنبه
حضور پرشور دانشگاه پیام نور پاکدشت
حماسه استکبار ستیزی با مشت های گره خورده دانشجویان ،اساتید، کارکنان دانشگاه پیام نور در پاکدشت رقم خورد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور پاکدشت ، حماسه راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده دانشجویان، اساتید، کارکنان و مردم ولایتمدار شهرستان پاکدشت، امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و کلیه مسئولان شهرستان با طنین «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من الذله»13  آبان ماه یوم ا... یوم ا... برگزار شد

در این مراسم که دکتر سلطان احمدی؛ رئیس دانشگاه پیام نور پاکدشت،رئیس اداره ورزش و جوانان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های قضایی و اجرایی و مدیر آموزش و پرورش حضور داشتند.دانشجویان باز هم به میدان آمدند و در صحنه حاضر شدند تا با روحیه ای استکبار ستیز نهایت انزجار خود را از سیاست های سلطه جویانه رئیس جمهور آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام و در این حضور دشمنان را مات و مبهوت نمایند.

حضور پرشور نوجوانان، جوانان و دانشجویان با پلاکاردها و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و شعارهای ضد آمریکایی و ضد استکباری از نکات قابل توجه این مراسم بود.

در پایان مراسم با تلاوت بیانیه دانشگاه پیام نور پاکدشت، بیانیه صادر شده را در بین حاضران توزیع شد.

متن بیانیه

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

تاریخ گواهی می‌دهد از آن زمانی که پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) پیشاپیش پرچم سه رنگ ایران در میادین جهاد و جانبازی به اهتزاز درآمد و ملت بزرگ ایران به تأسی از مقتدای خود امام خمینی(ره) فرهنگ عاشورا را اساسنامه حیات و ممات خویش قرار داد، دیگر وقایع تلخی همچون تسلیم شدن کشور در جنگ‌های جهانی اول و دوم و فرجام کودتای ننگین 28 مرداد در عرصه سیاسی تکرار نشد. این عزت ملی مثال زدنی در برابر استکبار جهانی با محوریت آمریکای جنایتکار ثمره بنا کردن خاکریزهای اعتقادی در برابر دشمن است که بر تارک آن، شعار پُرمغز "سیاست ما عین دیانت ماست" تابنده‌تر از پیش ظهور و بروز پیدا کرد.

یوم الله 13 آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

به رغم زنجیرۀ توطئه‌ها و سناریوهای کینه‌توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیست بین‌المللی علیه ملت ایران در سالیان پس از انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تأثیر جدی قرار داده و دولت بدعهد و پیمانشکن و نامرد آمریکا و شرکای آن نه تنها در مصاف با نظام اسلامی ایران طُرفه‌ای نبسته‌اند بلکه به مدد مقاومت و استکبارستیزی ایرانیان و عمق استراتژیک آن و جلوه‌نمایی بیداری اسلامی بدون توجه به کارنامه سیاه خود، امروزه درصدد مذاکره و تعامل با جمهوری اسلامی برآمده‌اند.

همانگونه که رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی فرمودند: "فریاد مرگ بر آمریکا، برای دفاع از ارزش‌های انسانی است"
ما اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشتهمزمان با ایام اربعین حسینی، همراه با تمام مردم انقلابی کشور، بار دیگر"مرگ بر آمریکا" را در لبیک به نِدای "هیهات منّا الذلّه" حضرت سید الشهدا (علیه السلام) فریاد میکشیم و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری را افتخار خود دانسته و همراه با ملت پشت رهبری عزیز به ستیز خود با استکبار جهانی ادامه خواهیم داد.

دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت

 

 

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر