اخبار
1397/7/29 یکشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار کرد
نشست خاطره گویی دفاع مقدس

.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، نشست گرامیداشت دفاع مقدس با حضور دکتر راهداری ریاست دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر فرهنگی و نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر کرمی معاون آموزشی مرکز و آزاده سرافراز حاج احمد ممتدی؛ یادگار دوران حماسه و ایثار جانباز و نیز اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز ورامین در محل سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

    در ابتدای این مراسم که با مشارکت دانشجویان واحد بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین برگزار شد، دکتر راهداری ریاست دانشگاه نیز با گرامیداشت یاد شهدا به بیان خاطراتی از آن دوران و رشادت های رزمندگان اسلام و نیز مردم غیور شهرهای درگیر جنگ نظیر آبادان و خرمشهر و مقاومت های جانانه ایشان پرداخت. وی همچنین با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس و انعکاس آن در بیانات رهبر معظم انقلاب افزود : همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند ذخیره طلایی دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی گنجی تمام ناشدنی است و استفاده از ظرفیت های ناب دانشجویان عزیز در مسیر شکوفایی این ذخایر همواره باید مد نظر قرار داشته باشد.

در بخش اصلی این مراسم، جانباز و آزاده سرافراز و یادگار دوران حماسه و ایثار؛ حاج احمد ممتدی با حضور در جایگاه، خاطراتی از دوران دفاع مقدس بیان کرد.

این جانباز و آزاده سرافراز در ادامه از دوران اسارت، خاطرات، دستاوردها،  وضعیت اسرای جنگی دربند دژخیمان بعثی بیان نمود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر