اخبار
1397/7/26 پنجشنبه
دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با همکاری شورای فرهنگی و بسیج دانشجویی برگزار کرد
مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود

.

 

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، مراسم با شکوه استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 1397 با حضور جمع کثیری از دانشجویان و میهمانان در سالن بزرگ آمفی تئاتر دانشگاه و با همکاری شورای فرهنگی و بسیج دانشجویی برگزار شد.

    در این مراسم که با حضور غفار بیات؛ رییس حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران، نبوی؛ مدیر اداره خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر فرهنگی و مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین، دکتر کرمی معاون علمی آموزشی دانشگاه و تعدادی از مدیران و مسوولان قسمت های مختلف دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده ضمن برشمردن اهمیت تحصیل علوم دانشگاهی بر فراگیری آموزه های دینی و اخلاقی نیز تأکید نمود و افزود:  توفیق ما زمانی است که جوانان و دانشجویان ما هم با سلاح علم و دانش و پژوهش مجهز باشند و هم با سلاح اخلاق و ایمان.

دکتر کرمی؛ معاون علمی آموزشی دانشگاه نیز در سخنانی ضمن تبریک ورود دانشجویان جدید به عرصه علم و دانش و محیط دانشگاه، عزت کشور و سربلندی میهن را در پرورش نسل دانشجوی پژوهشگر و مبتکر دانست و عنوان نمود: امروز دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با تمام ظرفیت علمی خود در خدمت دانشجویان است و اساتید علمی و مدعو دانشگاه تمامی دانش و توانایی خود را در راه پرورش این نسل و شکوفایی علمی کشور قرار داده است.

در ادامه مراسم، تنکابنی؛ مدیر آموزش دانشگاه با حضور در جایگاه، برخی نکات مهم و آیین نامه های آموزشی را برای دانشجویان جدید تشریح کرد و ضمن معرفی بخش های آموزشی دانشگاه، از دانشجویان جدیدالورود خواست پس از مراسم به کارشناسان خود مراجعه و سوالات خود در زمینه های مختلف آموزشی را مطرح نمایند.

در پایان این مراسم تئاتر دانشجویی که با همت دانشجویان واحد بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ورامین آماده شده بود با موضوع پرورش نسل های پس از انقلاب و نقش رزمندگان دوران حماسه و ایثار در حفظ دستاوردهای نظام اسلامی به اجرا درآمد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر