اخبار
1397/8/2 چهارشنبه
با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی برگزار شد
با حضور مسوولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور و استان تهران مراسم تودیع و معارفه بسیج اساتید و نظارت و ارزیابی برگزار شد

.

 

دکتر فروزان به عنوان مسوول بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان تهران معرفی و از خدمات دکتر ضماهنی مسوول پیشین بسیج اساتید تقدیر شد.

در این آیین، با حضور دکتر مجید ضماهنی؛ مدیر کل نظارت و ارزیابی  و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور، از خدمات دکتر اصغر امیری؛  مسوول سابق نظارت و ارزیابی  و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور استان تهران نیز  تقدیر و دکتر پرویز نصیری به عنوان مسوول جدید این حوزه معرفی شد.

در این مراسم که با حضور دکتر عرفان خسرویان؛ مسوول سازمان بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ، مسوولان دانشگاه پیام نور استان تهران و روسای مراکز و واحدها برگزار شد، ححت الاسلام والمسلمین نبوی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، ضمن خدا قوت به روسا به خاطر آغاز سال تحصیلی و اقدامات انجام شده در استقبال و پذیرش دانشجویان، اظهار داشت: انتظار می رود که مسوولان محترم قدردان زحمات کارکنان مجموعه خود باشند و با رفاقت، دوستی و محبت با  ایشان برخورد کنند که آن ها نیز با دانشجویان با همین شیوه برخورد و ارباب رجوع را تکریم کنند. باید مراقب باشیم چشم، گوش، زبان و همه جوارح ما مسوول است.

ححت الاسلام والمسلمین نبوی با اشاره به انتخاب سرنوشت انسان توسط خود او، خاطر نشان کرد: در قصص قرآن کریم، سرنوشت افراد به دو گروه تقسیم میشود. از نگاه قران کریم، در طول تاریخ گروهی به راه خیر رفته اند و گروهی به ران شر.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور در ادامه افزود: امام خمینی-رضوان الله تعالی علیه- در زمانی که در نجف و در تبعید بودند، پای پیاده به زیارت امام حسین- علیه السلام- می رفتند. طلبه ها در راه، دور ایشان حلقه می زنند. امام به ایشان میفرمایند: شما به زیارت امام حسین-علیه السلام- بروید، از ایشان چه می خواهید؟ هر یک از افراد حاجت فردی خودش را اعم از همسر شایسته، فرزند سالم، علم با عمل، یا حاجات دیگر مطرح می کنند. نوبت به یکی از طلبه ها که می رسد، او از امام خمینی سوال می کند که شما استاد ما هستید شما بفرمایید تا یاد بگیریم. ایشان می فرمایند : "من از امام حسین (ع) می خواهم که از خدا بخواهد حسن عاقبت و عاقبت به خیری". و این بهترین دعاست، به مصداق: چون که صد آمد نود هم پیش ماست.

ححت الاسلام والمسلمین نبوی با اشاره به موضوع حبط اعمال در قرآن کریم، عاقبت به خیری را بهترین دعا و درخواست از خداوند دانست و افزود: عکس این موضوع هم وجود دارد که کسانی خطاکار بوده اند؛ ولی به واسطه خیری، سعادتمند می شوند. مثل حربن یریاحی.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل حسینی لیلابی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران نیز طی سخنانی با امانت برشمردن دانشجویان از روسای مراکز و واحدها خواست تا دقت لازم در رسیدگی به تربیت فرهنگی دانشجویان صورت گیرد.

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری اخیرا کلیدواژه نفوذ را به کار می برند. همه ما باید مراقب باشیم در فضای آموزشی دانشگاه، دانشجویان امانت نزد ما هستند، نکند با حرف یا عمل یک فرد نفوذی، آینده و سرنوشت این امانت هایی که در دست ماست، به خطر بیافتد. باید از هر جهت مراقب باشیم که آسیبی به جوانان  از ناحیه غفلت ما وارد نشود.

گفتنی است، پیش از این، سیما نصری نیز به سمت ریاست آزمایشگاه ههای قطبی دانشگاه پیام نور استان تهران منصوب شده است.

در این نشست، سرپرستان جدید معرفی شده: دکتر دکتر احمد آخوند؛ سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز تهران شرق، دکتر مجتبی سلطان احمدی؛ سرپرست  دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت و دکتر حیدر امیرپور  سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز دماوند نیز حضور داشتند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر