اخبار
1397/7/7 شنبه
هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور تهران جنوب
ازجانبازان و ایثارگران دانشگاه پیام نورمرکزتهران جنوب تجلیل شد

.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب، به منظور گرامیداشت خاطره ایام حماسه و ایثار دوران دفاع مقدس، مراسم تجلیل از  پایمردی و ازخودگذشتگی چهار تن  ازجانبازان هشت سال دفاع مقدس شاغل در این دانشگاه برگزارشد.

حجت الاسلام حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نوراستان تهران با اشاره به شان و منزلت ایثارگران و ایثارگری نزد خداوند متعال گفت: تقدیر از این عزیزان، تقدیر از روحیه میهن دوستی است.

وی افزود: در جامعه امروز نیاز است که با برنامه های مختلف احیای فرهنگ و روحیه ایثار و توجه به دیگران تقویت شود و هر فرد نه فقط به خودش که به همه انسان های اطرافش دقت و توجه داشته باشد .

دکتر اورکی؛ رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب در ادامه اظهار داشت: آنچه باعث قوام نظام جمهوری اسلامی ایران هست و خواهد بود، وجود و حضور همین عزیزانی است که هم اکنون در خدمت ایشان هستیم.

دکتر اورکی در ادامه افزود: خود را وام دار عزیزانی می دانیم که از جان خود گذشتند، به مقام شهادت و جانبازی نائل شدند تا موقعیت، امنیت کشور حفظ شود و در سایه آن آسایش و پیشرفت برای همگان حاصل شود. مقاومت، ایثار و جان فشانی تان را قدر می دانیم.




 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر