برگزیده‌ها
1398/4/9 یکشنبه
رییس دانشگاه پیام نور از دانشگاه پیام نور استان تهران بازدید کرد
بازدید دکتر زمانی از دانشگاه پیام نور استان تهران

.

.

دکتر محمدرضا زمانی در بازدید از دانشگاه پیام نور استان تهران با تتاکبد بر اهمیت احساس تعلق سازمانی، حمیت و احساس مسئولیت مدیران و کارکنان را در هر مجموعه ای  عامل رشد و بالندگی آن ذکر کرد و افزود:  حرکت در مسیر اهداف عالی دانشگاه پیام نور باید در راس فعالیت همه مدیران در تمامی سطوح  در سطح کشور باشد.
رییس دانشگاه پیام نور با ذکر مختصری از وضعیت کلی دانشگاه در حوزه های مختلف گفت: همه همکاران ما در سازمان مرکزی در تلاشند تا بخش های مختلف دانشگاه را پیش برده و بروز رسانی  کنند تا با توجه به گستردگی آن در سراسر کشور، تمامی مناطق کشور از آن منتفع شوند. علاوه بر آن، فعالیت دانشگاه پیام نور در حوزه بین الملل هم با ارائه خدمات متنوع و مفید براساس استانداردهای آموزشی،  با بهره گیری از آموزش روش های نوین آموزشی، اساتید برجسته، محتوای آموزشی نوشتاری، دیداری و شنیداری و آزمون های آنلاین، به دانشجویان در اقصی نقاط دنیا نیز خدمت دیگری است که جزو برجستگی های دانشگاه پیام نور است.
وی ضمن قدردانی از تلاش دلسوزانه همکاران در دانشگاه پیام نور استان تهران، بر تداوم وحدت و همدلی برای دستیابی به اهداف تاکید کرد.
دکتر بخشی خانیکی رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران نیز فرآیندهای مدیریتی و رویکردهای آن در حوزه های مختلف را مفید عنوان کرد و بیان داشت: استان تهران با در نظر داشتن اهداف کلان دانشگاه پیام نور و رسالت های این دانشگاه، علاوه بر تلاش در راستای اهداف متعالی دانشگاه، سعی کرده است با رویکردهای جدی مدیریتی صرفه جویی های  قابل توجهی را ایجاد کند و خوشبختانه موفقیت هایی کسب کرده است.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها