برگزیده‌ها
1398/3/9 پنجشنبه
پیام رییس دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت روز جهانی قدس
دعوت دکتر بخشی خانیکی به حضور در راهپیمایی روز قدس

.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در پیامی ضمن گرامیداشت این روز از دانشگاهیان بویژه دانشگاه پیام نور استان تهران دعوت کرد در این اجتماع الهی حضور بهم رسانند.
در متن پیام دکتر بخشی خانیکی آمده است:
تورق تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهبری معمار بزرگ آن، یادآور این امر است که آرمان آزادی قدس و پرچم مبارزه با اشغالگران صهیونیست، پیش از تولد انقلاب بوده و پیروزی انقلاب اسلامی ایران زاییده این تفکر الهی امام خمینی - رضوان الله تعالی علیه- بوده است.
همه آزادگان و آزادی خواهان جهان اعم از مسلمانان و غیر مسلمانان بر  ادعاهای پوچ این رژیم غاصب و اشغالگر مهر باطل زده اند و در این روز باشکوه در اقصی نقاط عالم فریاد آزادگی را سر می دهند.
ملت شریف و آگاه ایران بویژه دانشگاهیان فرهیخته این بار نیز به رسالت علمی خود جامه عمل می پوشانند و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین با حق گویان دنیا هم صدا می شوند.
اینجانب به نوبه خود در پی منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع اساتید، از همه اساتید فرهیخته و بزرگوار، کارکنان خدوم و ارجمند و دانشجویان عزیز؛ این جوانان برومند و اندیشه ورز دعوت می کنم تا در روز قدس با حضور مقتدرانه و هوشمندانه خود بار دیگر به یاری مظلومان و محکومیت ظالمان بشتابند.


دست خدا همواره همراه جماعت است.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها