برگزیده‌ها
1398/1/20 سه‌شنبه
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران طی پیامی روز پاسدار و جانباز را گرامی داشت
پیام دکتر بخشی خانیکی به مناسبت روز پاسدار و جانباز

.

بسمه تعالی

زادروز حضرت امام حسین –علیه السلام- که به شایستگی در تقویم ایران عزیز اسلامی، "روز پاسدار" نامیده شده است را به همه این سربازان سپاه الهی تبریک می گویم.

یاد همه شهدای پاسدار؛ حافظان دیروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مدافعان امروز مرزهای مسلمانان و مظلومان جهان را که مشق ایثارگری در مکتب حسین (ع) آموختند و در این آزمون سربلند شدند، گرامی می داریم.

چهارم شعبان، سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس –علیه السلام- و "روز جانباز" نیز یادآور رشادت های خیل عظیمی از سرافرازان ایثارگری است که در کسوت پاسداری، جان خود را در راه حفظ اسلام و کیان و شرف مسلمین در طبق اخلاص نهادند.

سربلندی هشت سال دفاع مقدس و همه میادین استقامت و ایستادگیمان مدیون آنانی است که با اقتدا به فرزندان پیامبر-صلوات الله علیه- از ارزش های اسلامی و انسانی پاسداری کردند.

 

این اعیاد ارزشمند را به عموم ملت ایران به ویژه پاسداران برومند و جانبازان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم و ضمن تکریم این شجره طیبه که به دست معمار کبیر انقلاب در خاک پاک ایران کاشته شد و ثمرات آن در همه نسل ها باقی است، اقدام ددمنشانه رییس جمهور آمریکا را محکوم نموده و عزت روزافزون و همیشگی این سربازان لشگر رسول الله(ص) را از خداوند متعال مسالت دارم. 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها