برگزیده‌ها
1397/10/29 شنبه
مسوولان و کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران در فضایی صمیمانه با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند
نشست صمیمانه دکتر بخشی خانیکی با کارکنان ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران

.

طی نشستی به همت مدیر حوزه ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه، دکتر علی شادرخ؛ معاون اجرایی و مهدی مقدم؛ رییس اداره حراست دانشگاه با مدیران و کارکنان ستادی ملاقات و گفت و گو کردند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، در آخرین ساعات کاری امروز؛ شنبه بیست و نهم دی ماه، دیداری صمیمانه با مدیران و کارکنان ستادی داشت. در این دیدار، کارکنان ستاد دانشگاه پیام نور استان تهران در فضایی دوستانه به بیان موضوعات و مسائل حوزه های خود پرداختند و همچنین دغدغه ها و پرسش های مورد نظرشان را پیرامون موضوعاتی از جمله تبدیل وضعیت و پست های سازمانی بیان کردند.

دکتر بخشی خانیکی ضمن پاسخگویی به پرسش های مطرح شده در فضایی صمیمی، به همگان خسته نباشید و خداقوت گفت و افزود: ما در دانشگاه پیام نور استان تهران زبده ترین و باتجربه ترین همکاران را در حوزه های مختلف داریم و از سپردن امور به دست ایشان خیال مان راحت است.    

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران تاکید کرد: همواره هدف بنده و دکتر شادرخ این است که موضوعات مورد دغدغه همکاران را تا جایی که امکان عملی شدن دارد در ستاد استان و چنانچه از حیطه اختیارات تفویض شده به مدیریت استان خارج است، با جدیت و دلسوزانه از مسوولان محترم بالادستی پیگیری و بتوانیم عملیاتی کنیم. مسوولان سازمان هم به حق پیگیر موضوعات و مطالبات همکاران هستند.

دکتر بخشی خانیکی ضمن تشکر از همکارانی که همواره در دیدارهایشان با ریاست دانشگاه، نقطه نظرات قابل توجهی را پیش از این و در حال حاضر مطرح و  ارائه می کنند، افزود:  همان طور که می دانید بنده مشتاق نظرات و دیدگاه های شما عزیزان هستم. هر زمان که شما بخواهید، بنده از نظرات و صحبتهای شما استقبال می کنم و به وجود همکاران خدوم و پر تلاشمان در ستاد استان تهران افتخار می کنیم.

در این نشست، علاوه بر موضوعات مطرح شده، دستاوردها و موفقیت های دانشگاه پیام نور استان تهران در حوزه های مختلف بیان شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها