برگزیده‌ها
1397/10/11 سه‌شنبه
بازدید دکتر بخشی خانیکی از امتحانات
دکتر بخشی خانیکی از چگونگی برگزاری آزمون های دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب بازدید کرد

.

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران به اتفاق حجت الاسلام و المسلمین سیداسماعیل حسینی تبار؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران و غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست  و نماینده  ریاست دانشگاه در نظارت بر امتحانات، از نحوه برگزاری امتحانات نیمسال اول 98-97 مرکز تهران جنوب بازدید کرد.

دکتر بخشی خانیکی در این دیدار درخصوص چگونگی برگزاری آزمون های دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: امتحانات دانشگاه پیام نور در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 از روز شنبه مورخ 97/10/01در نوزده روز و هر روز سه نوبت تا تاریخ 97/10/23برقرار است. دانشگاه پیام نور استان تهران در نیمسال جاری در نوزده مرکز آزمون، همزمان با سایر استان‌ها، مجری برگزاری آزمون تعداد 313523 نفر دانشجو بوده است. از این بین، با توجه به تعداد 985 رایانه آماده برگزاری آزمون رایانه‌ای در مراکز و واحدهای این استان، در مجموع آزمون تعداد 45231 نفر دانشجو به صورت برخط الکترونیکی برگزار شده است.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در پاسخ به این سوال که زمان دریافت پاسخنامه و تصحیح برگه های آزمون  به چه صورت است، اظهار کرد: در آزمون های الکترونیکی زمانی که دانشجو گزینه پایان آزمون را کلیک می کند، همان مووقع نمره خود را مشاهده کنند. در آزمون های غیر الکترونیکی هم پاسخنامه‌های آزمون تستی دانشجویان حاضر در امتحان به‌صورت روزانه قرائت شده و برای  تولید نمره در سیستم گلستان بارگذاری می‌شود. پاسخنامه‌های آزمون تشریحی دانشجویان هم برای تصحیح در اسرع وقت در اختیار اساتید مربوطه قرار داده می‌شود. 

در بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از حوزه امتحانی مرکز تهران جنوب، دکتر محمد اورکی؛ رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب توضیحاتی را در خصوص نحوه برگزاری امتحانات، بخش های مختلف حوزه امتحانی ارائه کرد.

گفتنی است دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب به عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی پیام نور، با داشتن 11 سایت کامپیوتری و برگزاری 270 آزمون آنلاین و میزبان تعداد زیادی از دانشجویان سراسر کشور بعنوان مهمان در امتحان می باشد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها