برگزیده‌ها
1397/9/28 چهارشنبه
هفتمین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران
دکتر بخشی خانیکی در نشست روسا: توانمندی بالا در برگزاری آزمون ها، منحصر بفردترین امتیاز و ویژگی دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه هاست

.

 

هفتمین نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی، مدیران ستادی و روسای مراکز و واحدها به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز شهریار برگزار شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران با تشکر از مراکز مجری برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد فراگیر، اظهار اشت: توانمندی بالا در برگزاری آزمون ها، منحصر بفردترین امتیاز و ویژگی دانشگاه پیام نور نسبت به سایر دانشگاه هاست.

دکتر بخشی خانیکی توجه و قدردانی از کارکنان را از وظایف مدیران دانشگاه خواند و افزود: ایجاد انگیزه برای کارکنان در مدیریت دانشگاه نکته حائز اهمیتی است. ما از ظرفیت ها و قابلیت های خوبی در استان تهران برخورداریم. یکی دیگر از نکاتی که در اداره دانشگاه باید در نظر گرفت، این است که در مدیریت مراکز دانشگاهی بایستی به قابلیت ها و ظرفیت های هر منطقه توجه شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران تعامل شایسته با مدیران شهری را گامی  موثر در توسعه و ارتقای دانشگاه پیام نور در مناطق مختلف دانست و بر توجه روسای مراکز و واحدها بر ارتقای دانشگاه در سرتاسر شهرها و مناطق استان تهران تاکید کرد.

تاکید بر برخورد عادلانه با کارکنان، استفاده بهینه از حضور اعضای علمی در تصمیم گیری ها، بررسی موارد مربوط به امتحانات، ساماندهی نیروهای آزمایشگاه، ساماندهی پست ها و برگزاری مطلوب امتحانات جاری از دیگر مواردی بود که ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران به آن پرداخت و حاضران پیرامون آن به بحث و بررسی پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار نیز با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه- سلام الله علیها- به ذکر فضایلی از این بانوی بزرگ پرداخت و روایاتی از معصومین(ع) پیرامون مناقب  ایشان بیان کرد.

در این نشست علاوه بر بحث و گفت و گوی روسای مراکز و واحدها، مهدی مقدم؛ رییس اداره حراست، غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست، احسان شفیعی؛ مدیر مالی، ایمان موذن؛ مدیر عمرانی و  علی اکبر نبوی؛ رییس اداره آموزش دانشگاه پیام نور استان تهران پیرامون موضوعات مطرح شده  و دستورات جلسه، نکاتی را یادآور شدند.

تقدیر  از مراکز برتر در حوزه آموزش های آزاد از دیگر برنامه های هفتمین نشست روسای مراکز و واحدها بود.


 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها