برگزیده‌ها
1397/9/21 چهارشنبه
دکتر بخشی خانیکی در نشست کمیته آزمایشگاه ها
استفاده بهینه از تجهیزات دانشگاهی نیازمند تدبیر و مدیریت هوشمندانه است

.

نشست کمیته آزمایشگاه های دانشگاه پیام نور استان تهران، با حضور دکتر بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و اعضای کمیته برگزار شد.

دکتر بخشی خانیکی با تاکید بر به کارگیری همه امکانات دانشگاه در راستای  افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، اظهار داشت: استفاده بهینه از تجهیزات دانشگاهی  نیازمند تدبیر و مدیریت هوشمندانه است.

وی  تاکید کرد: امکانات و تجهیرات فنی به روزی در اختیار دانشکاه هاست که با مدیریت هوشمندانه  می توان از آن ها بیشترین بهره برداری را کرد.

به کارگیری کارشناسان کارآمد و بهره گیری از سایر نیروی انسانی موجود در مراکز دانشگاهی که احتمالا در دیگربخش ها اشتغال دارند،  می تواند  موجب تقویت این حوزه پراهمیت شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران حفظ و نگهداری تجهزات آزمایشگاهی را از اولویت های  مورد تاکید دانست و افزود: نظارت بر حسن اجرای استقرار سیستم امنیتی HSE و توجه، دقت و حسن نظارت در همکاری دانشگاه با طرح های پژوهشی، هزینه های نگهداری این تجهیزات  را کاهش خواهد داد. روشن است که همیشه پیشگیری بر درمان مقدم و اولی است.

بررسی آیین نامه مدیریت داخلی آزمایشگاه ها، شرح وظایف کارشناسان و بازنگری فرم های مربوط به اسنفاده کنندگان از تجهیزات آزمایشگاهی از دیگر موضوعاتی که بود که در این نشست پیرامون آن به بحث و بررسی پرداخته شد.

گفتنی است نشست کمیته تخصصی آزمایشگاه های دانشگاه پیام نور استان تهران به صورت دوره ای و منظم در ستاد استان تهران تشکیل می شود.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها