برگزیده‌ها
1397/9/17 شنبه
پیام تبریک رییس دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت روز دانشجو
دکتر بخشی خانیکی روز دانشجو را تبریک گفت

.

متن پیام وی بدین شرح است:
بسمه تعالی
با گذشت
۶۵ سال از واقعه ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۲ خورشیدی و ریخته شدن خون شهدای دانشجو، هنوز صدای ضد استکباری این دانشجویان شنیده می شود. به برکت خون این شهیدان و دیگر شهدای دانشجو، این روز نشانه اراده دانشگاه و دانشجویان بر سرنوشت ایران اسلامی عزیز گردید.

۱۶ آذر ماه یکی از نمادهای مهم کشور برای قدرت نمایی در برابر قدرت های استکباری، و عینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی در مسیر فتح قله های بلند علم و معنویت است. از ویژگی های اصلی واقعه ۱۶ آذر ماه و مبارزات دانشجویان انقلابی در طول نهضت امام خمینی رحمت الله علیه، استقلال کشور و عدم وابستگی به قدرت های بزرگ و سلطه گر است. خون شهیدان دانشگاهی از واقعه ۱۶ آذر ماه تا نهضت امام خمینی و دفاع مقدس مانند شهیدان مصطفی چمران، سعید کاظمی آشتیانی، مجید شهریاری، مسعود علیمحمدی، داریوش رضایی و مصطفی احمدی روشن حفظ پرچم مقاومت به رنگ سُرخ در سَردَر دانشگاه های این کشور است. قدرت علمی و دفاعی برآمده از جهاد دانشگاهیان چنان شکوه و اقتداری را برای جامعه اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی به دنبال داشته که دشمنان سرسخت نیز راهی جز تن دادن در برابر این موفقیت ندارند.

اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک در عرصه علم و دانش، با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان، شهدای هسته ای و شهیدان پاک ۱۶ آذر ماه و همه شهدای استاد و دانشجو این روز بزرگ را به همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز کشور تبریک می گویم و امید دارم با تلاش بی وقفه و روحیه جهادی، زمینه ساز توسعه، پیشرفت و آبادانی کشور اسلامی ایران باشیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها