برگزیده‌ها
1397/9/14 چهارشنبه
دکتر زمانی رییس دانشگاه پیام نور
جنگ امروز اعتقادات و باورها را هدف گرفته است

.

دکتر زمانی رییس دانشگاه پیام نور:  جنگ امروز اعتقادات و باورها را هدف گرفته است که برای مقابله با آن باید راه ها و راهکارهای جدید شناسایی شود.

مراسم مراسم یادواره شهدا با حضور دکتر زمانی؛ رییس دانشگاه پیام نور، دکتر بخشی خایکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و دیگر مسوولان بهمناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب؛ دکتر محمدرضا زمانی؛ رییس دانشگاه پیام نور در مراسم یادواره شهدا در مرکز تهران جنوب ضمن اشاره به تاریخ تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در روزهایی آغازین پیروزی انقلاب اسلامی برای انسجام نیروهای نظامی ، امنیتی و نیز مقابله با استکبار که به پش قراولی صدام به کشور حمله کرده بود، بسیج تشکیل شد، مردم با بسیج به میدان آمدند و با تلاش، وحدت، انسجام و از خودگذشتگی موانع را پشت سرگذاشتیم و انقلاب ما تثبیت شد.

وی تصریح کرد: امروز هم بسیج در میادین مختلف حضور دارد، نه فقط در بحث دفاع نظامی که در بخش های فرهنگی و اقتصادی نیز حضور دارد، امروز شکل جنگ تغییر کرده است و جنگ امروز اعتقادات و باورها را هدف گرفته است. جوانانی که در مکتب بسیج رشد کرده اند یقینا می توانند راهکارهای مقابله ای جدید معرفی نمایند.

دکتر زمانی افزود: دانشگاه پیام نور افتخار می کند که تعداد قابل توجهی از اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه عضو تشکل بسیج هستند که با جدیت جهت پیشرفت کشور تلاش می کنند.

رییس دانشگاه پیام نور در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در دانشگاه پیام نور یک گستره ملی دارد بیان داشت: اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور گستره فرهنگی و ملی دارند و همه با هم هم صدا هستند.

 

دکتر زمانی از برگزاری همایش تبیین اندیشه های دفاعی رهبری با مشارکت دانشگاه پیام نور خبر داد گفت: از همه نهاد ها، سازمان ها و بخش هایی که در زمینه مسائل فرهنگی و اعتقادی فعالیت می کنند حمایت می کنیم.

 

وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر را موجب ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری دانست و گفت: ذکر یاد و خاطره شهدا موجب می شود بدانیم موقعیت و امنیت فعلی کشور را مدیون جانفشانی این بزرگ مردان هستیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها