برگزیده‌ها
1397/8/2 چهارشنبه
دکتر بخشی خانیکی در نشست رو.سای مراکز و واحدها
توجه به نیازهای دانشجویان از ملزومات حرفه ای و اخلاقی مدیران است

.

 نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود نبوی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور، دکتر مجید ضماهنی؛ مدیر کل نظارت و ارزیابی  و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین حسینی لیلابی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر علی شادرخ؛ معاون اجرایی و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان تهران در سالن جلسات ستاد استان تهران تشکیل شد.

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی در ابتدای سخنان خود، با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین-علیه السلام- اظهار داشت: این ایام،  ایام حزن و اندوه است. مرور واقعه کربلا برای هر انسان آزاده ای مایه حزن و سوگی عظیم است. عاشورا، سراسر عبرت و درس است و حضور در مجالس سوگواری، فقط  سوگواری برای امام حسین (ع) و شهیدان کربلا نیست؛ بلکه آموختن درس آزادگی و موجب جلای درون است.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن خسته نباشید به روسای مراکز و واحدها  و تشکر به خاطر تدابیر و برنامه های آغاز سال تحصیلی و همچنین برگزاری آیین استقبال از دانشجویان جدید در دانشگا ها، خاطرنشان کرد: جا دارد از بسیج دانشجویی نیز قدردانی کنیم که در برگزاری این آیین ها با مسوولان دانشگاه همکاری داشته اند. امید است روسای محترم به جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد فرهنگی  توجه و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با امانت خواندن دانشجویان در دانشگاه، تاکید کرد: همه این عزیزان فرزندان ما هستند و باید به عنوان مدیران این دانشگاه، علاوه  برآموزش عالی که رسالت ماست، برای حفظ و ارتقای هویت فرهنگی آن ها و توجه به نیازهای آنان به عنوان یکی از ملزومات حرفه ای و اخلاق مدیریتی خود توجه داشته باشیم.

توجه به سامان دهی اساتید مدعو در راستای ارتقای کیفی و صرفه و صلاح دانشگاه، حضور موثر اعضای علمی، مدیریت بهینه کلاس ها، دقت و نظارت یر برناامه ریزی درسی و استفاده بهینه از زمان تکمیل ظرفیت از دیگر محورهای سخنان رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در این نشست بود.

 

 دکتر شادرخ؛ معاون اجرایی دانشگاه پیام نور استان تهران نیز درخصوص ساماندهی پست های سازمانی، مدیریت نیروی انسانی، معرفی بهینه دانشگاه به دانشجویان با نظم حاکم و اخلاق حسنه مسوولان و کارکنان سخنانی را بیان نمود.

این نشست با موضوع جذب و پذیرش دانشجو برگزار شد و  ضمن ارائه گزارشی از آمار پذیرش دانشجو، روسای مراکز و واحدها با بیان دیدگاه های خود به بیان اولویت های اقدامات در این خصوص و انتقال تجربه های خود پرداختند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها