برگزیده‌ها
1397/6/25 یکشنبه
زیر ساخت همه فعالیت ها، کار فرهنگی است.
دکتر بخشی خانیکی در نشست فرهنگی با معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور

.

 

نشست فرهنگی با حضور دکتر محمدهادی امین ناجی؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، دکتر ناصر محمدی؛ مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین حسینی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، غفار بیات؛ مدیر حوزه ریاست و مدیران فرهنگی ستاد و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران در سالن شورای این دانشگاه تشکیل شد.

 

دکتر بخشی خانیکی با اشاره به این که زیر ساخت همه فعالیت ها، کار فرهنگی است، از مدیران فرهنگی مراکز و واحدها خواست تا با برنامه های ابتکاری و نوین خود به فعالیت های فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند و در این امر، پاسخگویی مناسب و شایسته به دانشجو و توجه به نیازها و دغدغه های فرهنگی او را سرلوحه و اهم فعالیت های خود قرار دهند.

 

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه سخنان خود بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود و آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و از مدیران فرهنگی مراکز و واحدها خواست تا دانشگاه پیام نور را هر چه بیشتر به دانشجویان جدید و خانواده های ایشان معرفی کنند.

 

دکتر محمدهادی امین ناجی؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز در سخنان خود، بر رفتارهای فرهنگی تاکید کرد و افزود: تلاش کنیم تا رفتارهای فرهنگی را در گروه های مختلف اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان بهبود و ارتقا بخشیم. نیکی ها را در میان همه این گروه ها بشناسیم و آن را بپراکنیم. نیکی هایی از جمله: نظم و وقت شناسی، پاسخگویی و احساس مسوولیت اجتماعی.

 

 

دکتر ناصر محمدی؛ مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور هم با ذکر این نکته که  کارگروه مطالعات فرهنگی را زیرمجموعه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور تشکیل داده ایم، خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که در این کارگروه بررسی و انجام می شود، شاخص های مدیر فرهنگی نمونه  و فعالیت های فرهنگی ارزشمنداست تا دچار کارها و فعالیت های تکراری نشویم.

وی تاسیس انجمن های علمی کارآفرینی و محیط زیست را به همه مدیران فرهنگی توصیه کرد و از ایشان خواست تا سعی کنند فعالیت های فرهنگی همه طیف دانشجویان دانشگاه را دربربگیرد.

در پایان این نشست، از برترین های مسوولان و کارشناسان فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران تقدیر شد.






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها