برگزیده‌ها
1397/6/21 چهارشنبه
رییس دانشگاه پیام نور اعلان کرد
خدمات ویژه دانشگاه برای دانشجویان در آستانه سال تحصیلی جدید

.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاه پیام نور بر آن است همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ویژه ترین خدمات خود را به دانشجویان ارائه کند.
دکتر زمانی در نشست مشترک با روسای مراکز و واحدها و کارکنان دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه افزود: دانشگاه پیام نور با برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور به دنبال جلب رضایت دانشجویان و فراهم آوردن بستر ادامه تحصیل آسان برای آنهاست .
وی با اشاره به خدمات و تسهیلات رفاهی دانشجویان در سال تحصیلی جدید ، مهم ترین برنامه دانشگاه را حذف دغدغه خانواده ها برای پرداخت شهریه دانست و گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور کم‌ترین میزان شهریه را پرداخت می‌کنند، ولی باز این میزان از شهریه برای دانشجویان دغدغه است و به همین دلیل با تعامل و امضای تفاهم نامه دانشگاه با بانک انصار علاوه بر اخذ وام از صندوق رفاه، دانشجویان می توانند تمامی شهریه خود را در طول تحصیل بدون محدودیت با استفاده از وام بانکی دو درصد کارمزد در مقاطع مختلف پرداخت کنند.
دکتر زمانی افزود: طبق این تفاهم نامه دانشجویان یک بار برای کل دوران تحصیل خود به بانک انصار مراجعه و پس از بازکردن حساب و تشکیل پرونده با شرایط آسان، اقدام به ثبت نام و انتخاب واحد کرده و به طور خودکار در سیستم گلستان مبلغ کل شهریه دانشجو در ترم مربوطه توسط بانک انصار پرداخت می شود و دانشجو صرفا اقساط شهریه خود را با کارمزد 2 درصد به بانک انصار پرداخت می کند.
وی یادآور شد: از آنجا که اکثر قریب به اتفاق دانشجویان این دانشگاه از مناطق کم برخوردار کشور هستند، این تفاهم نامه با هدف پایان دغدغه خانواده ها برای پرداخت شهریه امضا شد تا دانشجویان با فراغت بیشتری به تحصیل بپردازند.
وی همچنین به خدمات دانشگاه برای دسترسی دانشجویان به کتب و منابع درسی اشاره کرد و افزود: با توجه به انعقاد قرارداد تحویل کتاب به کلیه دانشجویان توسط اداره پست ، می توانند با مراجعه به آدرس digibook.pnu.ac.ir نسبت به تهیه کتاب خود اقدام نموده تا از طریق پست درب منزل تحویل شود.
رئیس دانشگاه پیام نور همچنین با اشاره به توسعه همکاری های رفاهی و دانشجویی با صندوق رفاه دانشجویان گفت: کارگروهی برای شناسایی امکانات و قابلیتهای موجود در دانشگاه و فضا های بلا استفاده تشکیل شود تا پس از جمع آوری اطلاعات کامل با مشارکت صندوق رفاه امکان بهره برداری مناسب از آنها فراهم شود.
وی ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی به دانشجویان را یکی از برنامه های مهم دانشگاه دانست و بر لزوم گسترش همکاری این دانشگاه با صندوق رفاه تاکید کرد.
دکتر زمانی همچنین درخصوص منطقه ای شدن دانشگاه گفت: هدف از منطقه ایی شدن دانشگاه چابک سازی در سیستم است که در حال حاضر کل کشور به 10 منطقه تقسیم شده و استان کرمانشاه شامل استانهای کرمانشاه ، کردستان ،ایلام در منطقه 5 قرار دارد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو برگزیده ها