فرهنگی
 



به گزارش روابط عمومی استان تهران روز سه شنبه ۲۷شهریورماه جشن بزرگ دانش آموختگان حقوق استان تهران برگزار شد.

این مراسم باتوجه به سیاست های و محدودیت های اعتباری در دانشگاه با حمایت های آقای دکتر جمشیدی ریاست استان تهران باشکوه هرچه تمام با همکاری مدیر فرهنگی اجتماعی و دانشجویی استان و به همت جمعی دانشجویان اتحادیه انجمن های علمی حقوق و اسپانسری موسسه چتر دانش برگزار گردید.
این جشن تاریخی که از ساعت ۱۰:۳۰صبح با ادای احترام به مزار شهدای گمنام آغاز شد و با حضور 300 نفر از دانش آموختگان رشته حقوق در سالن آمفی تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ادامه یافت.

آقای دکتر جمشیدی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران نخستین سخنران جشن ، ضمن خیرمقدم گویی و ابراز خرسندی از فضای دانشجویی افزود استقلال کشور وابسته به دانش است و گزارشی از نمونه موفقیت های دانشجویان پیام نور در آزمون کانون وکلا و کارشناسی ارشد ایراد نمود.

برنامه های شاد و متنوعی اعم از مسابقات مختلف و طنز و اجرای زنده موسیقی از برنامه های این جشن با شکوه بود.

در ادامه معاونت محترم آموزشی پژوهشی  فرهنگی اجتماعی استان جناب آقای دکتر مرادی و جناب آقای دکتر جلالیان مدیر گروه حقوق و دکتر خلیلی نژاد معاونت محترم اجرایی استان  از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

برنامه جشن بعد از سرو ناهار و ادای نماز در بعد از ظهر ادامه  پیدا کرد و با اهدای لوح تقدیر به برگزیدگان حقوق و ارائه پک های فرهنگی و آموزشی نفیس به دانش آموختگان با ادای سوگند این مراسم به پایان رسید.









 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر