فرهنگی
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قرچک – ورامین ، جناب حجت الاسلام والمسلمین علیزاده کارشناس مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور مرکز ورامین با خانواده معظم شهید مدافع حرم " سیداحسان میرسیار" دیدار و گفتگو نمودند.

 در این دیدار که در محل دفتر مدیریت فرهنگی دانشگاه برگزار گردید، حجت الاسلام علیزاده ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای خانواده معظم این شهید بزرگوار و نیز آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی برای فرزندان ایشان، اجر خانواده شهدا را بسیار عظیم قلمداد کردند و افزودند: امروز خانواده شهید به جهت صبر و استقامتی که پس از شهادت شهید دارند و نیز مقابله با مسائل زندگی روزمره که به تنهایی بایستی بار مسئولیت را بر دوش کشند، اجری بسیار عظیم در نزد خدای متعال دارند و این اجر و ثواب بفرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کمتر از اجر و ثواب شهادت نیست. ایشان همچنین در گفتگو با همسر این شهید والامقام در جریان نحوه اسارت و شهادت و وقایع قبل از مراجعت پایانی ایشان قبل از شهادت، قرار گرفتند.

در پایان این دیدار ، مدیریت فرهنگی مرکز قرچک – ورامین ضمن تشکر از تشریف فرمایی بیت شهید معظم ، از ایشان جهت حضور در مراسم و یادواره شهدا دعوت نموده و هدیه ای را نیز به رسم یادبود تقدیم حضورشان نمودند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر